mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Web Design, Hosting & SEO

Register

Wie is de programmering op school?

Reply

Thread Tools
Old 27 mar 2008, 11:47
Banned Groep

Default Wie is de programmering op school?

nu ben ik op school afwerking mijn standaard rang computing en zal moeten doen een hogere in de programmering, zodat anderen die studeerde programmering op school?

PS welk programma heb je gebruikt. nu wij zijn gemaakt voor het gebruik van Visual Basic en html voor web programmeren maar wel iemand krijgt voor het gebruik van iets anders.

Mijn Systeem: MEAN MACHINE!

Processor (s):
Intel Core 2 Quad Q6600 Pro "Energie
Moederbord:
Asus Maximus Extreme Intel X38
RAM Geheugen:
OCZ 4GB (2x2GB) PC2-8000C5
Graphics Card (s):
EVGA GeForce 8800 Ultra SuperClocke
Sound Card:
SB0670 CREATIVE X-Fi PCI SOUND BLAS
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda ES.2 1 TB SATA-II
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Dell XPS
Koeling:
Arctic Cooling Freezer 64 Pro Heats
Netwerk / Internet:
AOL
Monitor (s):
19 "LCD 1080/1920p
Operating System (s):
xp
Old 27 maart 2008, 11:55
Donor Groep

Ik doe het in uw computer klasse en metterdaad heb topscore in out jaar voor computers en i got top merken voor Programing (ik ook gebruik maken van Java)

Mijn Systeem: Cewy het wonder macine

Processor (s):
Intel Core 2 Quad q6600@3.2Ghz
Moederbord:
asus p5q deluxe
RAM Geheugen:
4 gig ocz 1066MHz SLI
Graphics Card (s):
nvidia evga 8800 ultra ko
Sound Card:
onboard
Hard Drive (s):
750 gig Seagate, 32meg cache
Optische Drive (s):
3 ASUS DVD-schrijvers, lightscribe
Case / PSU:
armoursuite Lian-Li PC-P60
Koeling:
tuniq toren
Netwerk / Internet:
dubbele Gigabit LAN-poorten
Monitor (s):
24 "Dell 2408wfp
Operating System (s):
winfail vista 64 | ubuntu / arch linux
Old 27 mar 2008, 12:05
Donor Groep

Ik leerde mezelf programmeren in FORTRAN toen ik nog op school, maar ze hadden niet de klassen in. Het kwam in vaag nuttig, maar niet voor zover ik heb betere kwaliteiten. Als ik opnieuw beginnen vanaf nul Ik zou kiezen voor een andere taal, waarschijnlijk php omdat het past dus makkelijk in webpagina's.

De wereld van de programmeurs is verdeeld in twee grote klassen, die in een interactief programma Development Environment (IDE) en degenen die programma met een tekst editor. Visual Basic is een IDE, bijvoorbeeld. Uw html-code kan een IDE (zoals Dreamweaver misschien) of een editor, maar het is een zeldzame programmeur die schrijft Visual Basic met de hand.

Mijn Systeem: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Moederbord:
Asus A8N-VM CSM
RAM Geheugen:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
nVidia Geforce 6600 512MB
Sound Card:
Cherry RS 6000 m toetsenbord
Hard Drive (s):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s te houden
Optische Drive (s):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA flat panel
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (fluxbox)
Old 27 maart 2008, 12:22
Donor Groep

whats the point in het gebruik van een tekstverwerker, eerlijk genoeg maakt je kijkt naar de code meer bij het leren, maar zijn er om u te helpen, haar willen programmeren in bytecode in plaats van de taal
Old 27 mar 2008, 12:45
Donor Groep

Wat is het punt niet met behulp van een tekst editor?

IDE's hebben een aantal goede punten. Ze hebben codefragmenten kunt u met een klik, dat is netjes. Zij laten u slepen en neerzetten dingen, en wanneer het programma u schriftelijk heeft een GUI frontend dan die drag-and-drop dingen kunnen widgets (zoals een opdrachtknop of een database) en slepen en ze maakt zo veel zin dat ja, ik wil gebruik maken van een IDE om een front-end.

Wat ik dacht was meer van het soort php code in een webpagina. De meest Ik heb een IDE nuttig maken voor een webpagina is in tags of maak tientallen tabel TR TD paren. Ik hou niet van fragmenten heb ik niet geschreven heb.

Wat maakt een krachtige tekst-editor is het kopiëren / plakken en het vinden en het zoeken / vervangen functies.

Codering moment is 10% van een project van de zeer meest. Niet veel van het hele project kan worden verlaagd door zelfs de meest effectieve van IDEs. De meeste van de tijd wordt in het ontwerpen, documenteren en testen. Toen ik ben eigenlijk codering ik graag willen genieten van de ervaring, het is zo zeldzaam.

De andere is dat 90% van de codering is het kopiëren en aanpassen, en niet het maken van code uit scratch. De tijd die ik heb besteed typen in nieuwe lijnen van de code direct uit mijn hoofd is zeer zeldzaam. Aanpassing code u weet werkt een stuk efficiënter.

Wij kunnen praten over verschillende codering van de cursus. En ik heb het erover eens dat een IDE is goed voor de bouw (en zelfs ontwerpen) grafische aspecten.
Old 27 maart 2008, 12:48
Banned Groep

ahh ik haat mijn computing klasse. Uit 1 dag en verloor mijn rang 1! alles wat ik moest doen was hand in een onafgewerkt programma en ik zou nog steeds een 1! stomme ziekte!
Old 27 maart 2008, 16:10
Banned Groep

lol Gary heeft een graad 2 lol i got im 1 in zijn klasse lol en ik stal al zijn werk n00b lol en ik heb 1 merk minder dan cew27 (ik ben vergeten wat LCD stond voor) n00b !!!!!
Old 27 maart 2008, 16:13
Donor Groep

Niet bespotten, was het kleinste gemene deler als ik het laatst heb een klasse test.
Old 27 maart 2008, 16:16
Donor Groep

Oh ... een nabeschouwing op IDEs - they're really good run-time-omgevingen voor single-stepping regio's van de code en de toepassing van breekpunten. Het versnelt het testen van een partij in de eerste stadia te kunnen onderzoeken uw variabelen en bekijk uw uitvoering bestralingswegen.
Old 27 maart 2008, 16:28
Banned Groep

liquid crystal display .....
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
C / C + + Programming Language Razorhawg047 Algemene programmatuurnoot Chat 1 De 1 juni 2009 06:41
C # programmeren, Web Browser HELP! ryannathans Algemene programmatuurnoot Chat 1 18 mrt 2009 07:57
Waar te beginnen met de programmering Aners92 Web Design, Hosting & SEO 26 20 mrt 2008 11:57
Help Dam School adamshore Netwerken, modems & VoIP 1 5 Dec 2007 11:38
Programmering .... aanvraag Cew27 Algemene programmatuurnoot Chat 3 12 okt 2007 04:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.