![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nu ben ik op school afwerking mijn standaard rang computing en zal moeten doen een hogere in de programmering, zodat anderen die studeerde programmering op school?
PS welk programma heb je gebruikt. nu wij zijn gemaakt voor het gebruik van Visual Basic en html voor web programmeren maar wel iemand krijgt voor het gebruik van iets anders. Mijn Systeem: MEAN MACHINE!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik doe het in uw computer klasse en metterdaad heb topscore in out jaar voor computers en i got top merken voor Programing (ik ook gebruik maken van Java)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik leerde mezelf programmeren in FORTRAN toen ik nog op school, maar ze hadden niet de klassen in. Het kwam in vaag nuttig, maar niet voor zover ik heb betere kwaliteiten. Als ik opnieuw beginnen vanaf nul Ik zou kiezen voor een andere taal, waarschijnlijk php omdat het past dus makkelijk in webpagina's.
De wereld van de programmeurs is verdeeld in twee grote klassen, die in een interactief programma Development Environment (IDE) en degenen die programma met een tekst editor. Visual Basic is een IDE, bijvoorbeeld. Uw html-code kan een IDE (zoals Dreamweaver misschien) of een editor, maar het is een zeldzame programmeur die schrijft Visual Basic met de hand. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| whats the point in het gebruik van een tekstverwerker, eerlijk genoeg maakt je kijkt naar de code meer bij het leren, maar zijn er om u te helpen, haar willen programmeren in bytecode in plaats van de taal |
|
| |||
| |||
| Wat is het punt niet met behulp van een tekst editor? IDE's hebben een aantal goede punten. Ze hebben codefragmenten kunt u met een klik, dat is netjes. Zij laten u slepen en neerzetten dingen, en wanneer het programma u schriftelijk heeft een GUI frontend dan die drag-and-drop dingen kunnen widgets (zoals een opdrachtknop of een database) en slepen en ze maakt zo veel zin dat ja, ik wil gebruik maken van een IDE om een front-end. Wat ik dacht was meer van het soort php code in een webpagina. De meest Ik heb een IDE nuttig maken voor een webpagina is in tags of maak tientallen tabel TR TD paren. Ik hou niet van fragmenten heb ik niet geschreven heb. Wat maakt een krachtige tekst-editor is het kopiëren / plakken en het vinden en het zoeken / vervangen functies. Codering moment is 10% van een project van de zeer meest. Niet veel van het hele project kan worden verlaagd door zelfs de meest effectieve van IDEs. De meeste van de tijd wordt in het ontwerpen, documenteren en testen. Toen ik ben eigenlijk codering ik graag willen genieten van de ervaring, het is zo zeldzaam. De andere is dat 90% van de codering is het kopiëren en aanpassen, en niet het maken van code uit scratch. De tijd die ik heb besteed typen in nieuwe lijnen van de code direct uit mijn hoofd is zeer zeldzaam. Aanpassing code u weet werkt een stuk efficiënter. Wij kunnen praten over verschillende codering van de cursus. En ik heb het erover eens dat een IDE is goed voor de bouw (en zelfs ontwerpen) grafische aspecten. |
|
| |||
| |||
| ahh ik haat mijn computing klasse. Uit 1 dag en verloor mijn rang 1! alles wat ik moest doen was hand in een onafgewerkt programma en ik zou nog steeds een 1! stomme ziekte! |
|
| |||
| |||
| lol Gary heeft een graad 2 lol i got im 1 in zijn klasse lol en ik stal al zijn werk n00b lol en ik heb 1 merk minder dan cew27 (ik ben vergeten wat LCD stond voor) n00b !!!!! |
|
| |||
| |||
| Niet bespotten, was het kleinste gemene deler als ik het laatst heb een klasse test. |
|
| |||
| |||
| Oh ... een nabeschouwing op IDEs - they're really good run-time-omgevingen voor single-stepping regio's van de code en de toepassing van breekpunten. Het versnelt het testen van een partij in de eerste stadia te kunnen onderzoeken uw variabelen en bekijk uw uitvoering bestralingswegen. |
|
| |||
| |||
| liquid crystal display ..... |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | De 1 juni 2009 06:41 |
| C # programmeren, Web Browser HELP! | ryannathans | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 18 mrt 2009 07:57 |
| Waar te beginnen met de programmering | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20 mrt 2008 11:57 |
| Help Dam School | adamshore | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 5 Dec 2007 11:38 |
| Programmering .... aanvraag | Cew27 | Algemene programmatuurnoot Chat | 3 | 12 okt 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |