![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| akkurat nå er jeg på skolen sluttplasseringen min standard karakteren computing og vil gjøre et høyere i programmering så hvem studert programmering i skolen?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg gjør det i databehandling klassen og infact fikk topp score på ut året for databehandling og jeg fikk topp karakter for programing (i tillegg bruke Java)
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg lærte meg programmering i Fortran da jeg var på skolen, men de hadde ikke klasser i det. Det kom i vaguely nyttig, men ikke i den grad at jeg fikk bedre karakter. Hvis jeg skulle starte på nytt fra grunnen jeg vil velge et annet språk, trolig php fordi den passer så lett inn websider.
Verden av programmerere er delt inn i to store klasser, de som program i et interaktivt Development Environment (IDE), og de som programmet med et tekstredigeringsprogram. Visual Basic er en IDE, for eksempel. HTML-koden kan ha en IDE (som Dreamweaver kanskje) eller redaktør, men det er en sjelden programmerer som skriver Visual Basic for hånd. Min System: Tim
|
|
| |||
| |||
| Hva er poenget i å bruke et tekstredigeringsprogram, fair nok det du ser på koden mer når læring men der for å hjelpe deg, de som programmering i ByteCode stedet for språket |
|
| |||
| |||
| Hva er vitsen i ikke å bruke et tekstredigeringsprogram? IDE's har noen gode poeng. De har kodebitene du kan sette inn med et klikk, som er ryddig. De lar deg dra og slippe ting, og når programmet du skriver har en grafiske grensesnittet deretter de dra og slippe ting kan ting (som en kommandoknapp eller en database kontroll) og dra og slippe dem gjør så mye forstand at ja, selvfølgelig Jeg vil bruke en IDE å designe et grensesnitt. Hva jeg tenkte på var mer den slags php-kode i en nettside. Den mest jeg har sett en IDE nyttig gjøre på en nettside blir satt i tags eller lage dusinvis av tabellen TR TD par. Jeg liker ikke tekstutdragene jeg ikke har skrevet selv. Hva gjør et tekstredigeringsprogram kraftige er kopier / lim inn og finne og søke / erstatte funksjonene. Coding tiden er 10% av et prosjekt helt i svært mest. Ikke mye av det samlede prosjektet tiden kan reduseres ved at selv de mest effektive av IDEs. Mesteparten av tiden er i design, dokumentasjon og testing. Når jeg er faktisk koding Jeg liker å nyte opplevelsen, det er så sjelden. Den andre tingen er at 90% av koding er å kopiere og tilpasse seg, ikke lage koden fra bunnen av. Den tiden jeg har brukt på å skrive i nye linjer med kode rett ut av hodet mitt er veldig sjelden virkelig. Tilpasse koden du vet fungerer er mye mer effektiv. Vi kan snakke om ulike koding selvfølgelig. Og det gjorde jeg enig i at en IDE er godt for bygg (og enda designer) grafiske aspekter. |
|
| |||
| |||
| Ahh jeg hater meg computing klasse. off 1 dag og mistet karakteren 1! Alt jeg måtte gjøre var hånd i en uferdig program og jeg vil fremdeles få 1! dumme sykdom! |
|
| |||
| |||
| lol gary fikk karakteren 2 lol Jeg fikk 1 im i klassen lol og jeg stjal all hans arbeid n00b lol og jeg fikk 1 mark mindre enn cew27 (jeg har glemt hva LCD stod for) n00b !!!!! |
|
| |||
| |||
| Ikke uekte, det var Laveste fellesnevneren når jeg sist hadde en klasse test. |
|
| |||
| |||
| Å ... en afterthought på IDEs - de er virkelig gode kjøre-time miljøer for single-stepping regioner av kode og bruke de svake punktene. Det hastigheter testing opp mye i den innledende fasen for å kunne undersøke variabler og se kjøring trasé. |
|
| |||
| |||
| flytende krystall display ..... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # Programming, Web Browser HJELP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 mars 2009 07:57 |
| Hvor skal jeg begynne programmering | Aners92 | Web Design, hosting & SEO | 26 | 20 mars 2008 11:57 |
| Hjelp Dam School | adamshore | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 5 desember 2007 11:38 |
| Programmering .... søknad | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |