![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
jeg bruge NetBeans for Java, det hjælper mig med dum lille fejl gerne glemme semikoloner i slutningen af en linje
|
|||
|
|||
|
jeg bruge mit eget program til at færdighedsbehov ..
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
hvad færdighed?
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er du ikke lov til at indsende arbejde via e-mail? Eller i det mindste at sende det via e-mail som bevis for afslutning, selv om de så tage det fra dig på papir den næste dag?
|
|||
|
|||
|
plus gary din e-mail er overvåget, lige siden du har sendt hele klassen gerne 5 programmer og dokumentation
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg var syg og var færdig i skolen, men ikke havde afleveret den på endnu, så jeg ikke kunne e-maile den fra hjemmet. plus jeg kender ikke mit lærere e-mail-adresse eller cew27 fordi vores skole bruger en weird ting kaldes GroupWise og jeg kender ikke adresser. Jeg var gonna send det til cew27 google-mail-adresse, men
1. Jeg troede ikke, han ville se på det derefter 2. Jeg har ikke haft det med mig anyway jeg stadig bestået jeg bare nødt til at arbejde hårdere i eksamen i maj ![]() desværre bliver jeg nødt til at studere. :) |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
plus jeg har landadel kopiering off mig hver dag. og spiser min test papir. |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kan huske, da jeg var i skole Jeg kunne ikke selv typen, 2 finger type slags ting jeg tror, jeg var på omkring 10wpm, i timerne Jeg vil åbne maling og doodle lol. vi har aldrig haft lejlighed gøre programing eller noget højeste lektion du kunne tage var, hvordan man skaber regneark og kram.
|
|
|
|||
|
|||
|
yeah maling er sjovt, men vi normalt se videoer af mennesker gør dumme ting som falder ned fra cykler eller går på dette website
eller vi ser neds (chavs) at skrive deres adgangskoder til hotmail, bebo, myspace etc og regne ud, hvor lang tid vil det være indtil deres e-mail er hacket
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vi har lidt af programmeringen. I løbet af to år vil det bestå af:
HTML CSS PHP ASP VB, hovedsagelig VB.NET Flex SQL måske en smule JAVA også, men ikke meget.
|