![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i käyttää NetBeans Java, se auttaa minua typerä vähän virheitä kuten unohtamatta puolipisteellä lopussa linja
| |||
| |||
| i käyttää omaa ohjelmaa taitoa .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitä taitoja?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko saa esittää työn sähköpostitse? Tai ainakin lähettää sen sähköpostilla selvityksinä loppuun, vaikka ne sitten ottaa sen sinulta paperilla seuraavana päivänä?
| |||
| |||
| plus gary sähköpostiosoitteesi on seurattava lähtien lähetitte koko luokan, kuten 5-ohjelmia ja dokumentointi |
|
| |||
| |||
| i oli sairas ja oli valmis sen koulussa, mutta ei ollut jättänyt sen vielä niin en voinut lähetä se kotoa. plus i don't know my opettajien sähköpostiosoite tai cew27 koska koulu käyttää outo asia kutsutaan GroupWise enkä tiedä osoitteita. Aioin lähettää sen cew27 google-postiosoite mutta 1. En usko, että hän olisi tarkasteltava sitä sitten 2. En ole sitä minulle anyway i vielä läpäissyt i on vain enemmän töitä, että tentti toukokuussa ![]() valitettavasti minulla on opiskella. :) |
|
| |||
| |||
| Quote:
plus olen säätyläiset kopiointi pois minua joka päivä. ja syö minun testi paperilla. |
|
| |||
| |||
| Muistan, kun olin koulussa en edes tyypin 2 sormella tyyppi sellainen asia mielestäni oli noin 10wpm ja kokemuksia haluaisin avata maali-ja doodle lol. emme koskaan ollut tilaisuutta tehdä ohjelmointi tai mitään korkein opetus voit ottaa oli, miten luoda laskentataulukoita ja kamaa. |
|
| |||
| |||
| joo maali on hauskaa mutta yleensä katsella videoita ihmiset tekevät typeriä asioita kuten kuuluvien pois polkupyörää tai siirry tästä verkkosivuilla tai voimme katsoa neds (chavs) kirjoittamalla niiden salasanoja osaksi hotmail, bebo, myspace etc ja selvitettävä, kuinka kauan se on kunnes heidän sähköpostiosoitteensa on hakkeroitu |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Emme vähän ohjelmointia. Kahden vuoden aikana se koostuu: HTML CSS PHP ASP VB, pääasiassa VB.NET Flex SQL ehkä hieman JAVA liikaa, mutta ei paljon.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1st Jun 2009 06:41 |
| C #-ohjelmointi, Web Browser OHJE! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18th Mar 2009 07:57 |
| Mistä aloittaa ohjelmointi | Aners92 | Web Design, Hosting & SEO | 26 | 20th Mar 2008 11:57 |
| Ohje Dam School | adamshore | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5. Joulukuu 2007 11:38 |
| Ohjelmasuunnittelu .... sovellus | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12. lokakuu 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |