![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik Netbeans voor Java, het helpt me met silly weinig fouten willen vergeten kommapunt aan het eind van een lijn
| |||
| |||
| Ik gebruik mijn eigen programma aan vaardigheden .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welke vaardigheden?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bent u niet toegestaan om het werk via e-mail? Of ten minste te verzenden via e-mail als bewijs van voltooiing, ook als ze vervolgens uit je op papier de volgende dag?
Ik denk dat je moet voorstellen dat als redelijk, ik zie niet in waarom een school zou zeggen nee tegen een dergelijk idee wanneer het gaat om afwezigheid door ziekte. Het zou eerlijk zijn. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||
| |||
| plus gary uw e-mail wordt gecontroleerd sinds u heeft de hele klas als 5-programma's en documentatie |
|
| |||
| |||
| Ik was ziek en had hij op school, maar was niet in handen en toch zo kon ik niet per e-mail van thuis uit. En ik weet niet mijn leerkrachten e-mailadres of cew27 omdat onze school maakt gebruik van een weird thing called GroupWise en ik weet niet de adressen. i was gonna send it to cew27 google mail adres, maar 1. ik niet denk dat hij zou kijken dan 2. Ik heb niet met mij anyway ik nog steeds doorgegeven Ik moet harder werken aan het examen in mei ![]() helaas zal ik hebben om te studeren. :) |
|
| |||
| |||
| Citaat:
plus ik heb Gentry kopiëren uitgeschakeld me elke dag. en het eten van mijn test papier. |
|
| |||
| |||
| Ik herinner me toen ik op school kon ik zelfs niet het type, type 2 vinger soort dingen Ik denk dat ik was op ongeveer 10wpm, in de lessen Ik zou openen verf en doodle lol. wij nooit de gelegenheid gehad Programing doen of iets de hoogste les die u zou kunnen nemen is het maken van spreadsheets en stuff. |
|
| |||
| |||
| yeah verf is leuk maar we normaal video's bekijken van mensen doen domme dingen als vallende buiten fietsen of ga op deze website of we kijken naar behoefte (chavs) typering hun wachtwoorden in Hotmail, bebo, myspace etc en werken uit hoe lang het zal tot hun e-mail is gehackt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wij doen een beetje van de programmering. Gedurende de twee jaar zal bestaan uit: HTML CSS PHP ASP VB, voornamelijk VB.NET Flex SQL misschien een beetje van Java, maar niet veel.