![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker NetBeans for java, det hjelper meg med dum liten feil vil glemme semikolon på slutten av en linje
| |||
| |||
| Jeg bruker mitt eget program til dyktighet .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilke ferdigheter?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du ikke lov til å sende inn arbeider med e-post? Eller i det minste for å sende det via e-post som bevis på fullført, selv om de da ta den fra deg på papir neste dag?
| |||
| |||
| pluss gary e overvåkes helt siden du sendte hele klassen som 5 programmer og dokumentasjon |
|
| |||
| |||
| Jeg var syk og var ferdig med det i skolen, men hadde ikke levert den inn ennå, så jeg kunne ikke sende den fra hjemmet. pluss jeg vet ikke mine lærere e-postadresse eller cew27 fordi vår skole bruker en merkelig ting kalles GroupWise og jeg vet ikke adressene. Jeg skulle sende den til cew27 google postadresse men 1. Jeg visste ikke at han skulle se på det da 2. Jeg hadde ikke det med meg anyway jeg fortsatt gikk jeg bare må jobbe hardere i eksamen i mai ![]() Dessverre vil jeg ha for å studere. :) |
|
| |||
| |||
| Sitat:
pluss jeg har lavadelen kopiering av meg hver dag. og spise min test papir. |
|
| |||
| |||
| Jeg husker da jeg var på skolen kunne jeg ikke engang type 2 finger type slags ting jeg tror jeg var på rundt 10wpm, i timene jeg vil åpne opp maling og doodle lol. vi aldri fikk anledning gjøre programing eller noe høyest leksjon du kunne ta var hvordan å lage regneark og ting. |
|
| |||
| |||
| yeah maling er morsomt, men vi vanligvis se videoer av folk gjør dumme ting som å falle av sykler eller går på denne website eller vi se neds (chavs) skrive passordene til hotmail, bebo, myspace etc og arbeide ut hvor lenge den vil være til deres e-post hacket |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi gjør litt programmering. Over to år vil den bestå av: HTML CSS PHP ASP VB, hovedsakelig VB.NET Flex SQL Kanskje litt JAVA også, men ikke mye.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| C / C + + Programming Language | Razorhawg047 | General Software Chat | 1 | 1 juni 2009 06:41 |
| C # Programming, Web Browser HJELP! | ryannathans | General Software Chat | 1 | 18 mars 2009 07:57 |
| Hvor skal jeg begynne programmering | Aners92 | Web Design, hosting & SEO | 26 | 20 mars 2008 11:57 |
| Hjelp Dam School | adamshore | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 5 desember 2007 11:38 |
| Programmering .... søknad | Cew27 | General Software Chat | 3 | 12 oktober 2007 04:55 |
| Thread Tools | |
| |