![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder netbeans för java, det hjälper mig med dumma lilla misstag vilja glömma semikolon i slutet av en linje
| |||
| |||
| Jag använder mitt eget program på skicklighet .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| vilken skicklighet?
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är du inte rätt att lämna arbetet med e-post? Eller åtminstone för att skicka det via e-post som bevis på avslutad, även om de sedan får vi se dig på papper nästa dag?
| |||
| |||
| plus gary din e övervakas ända sedan du skickade hela klassen gillar 5 program och dokumentation |
|
| |||
| |||
| Jag var sjuk och hade avslutat det i skolan men hade inte lämnat det ännu så jag kunde inte e-post från hemmet. plus att jag inte känner min lärare e-postadress eller cew27 eftersom vår skola använder en konstig sak kallas GroupWise och jag vet inte adresserna. Jag tänkte skicka den till cew27 google postadress men 1. Jag trodde inte att han skulle titta på det sedan 2. jag inte hade den med mig anyway jag fortfarande gått i bara att arbeta hårdare i testet i maj ![]() tyvärr jag måste studera. :) |
|
| |||
| |||
| Citat:
plus jag har herrskapet kopiering från mig varje dag. och äta min test papper. |
|
| |||
| |||
| Jag minns när jag var i skolan kunde jag inte ens typ 2 finger typ sådant tror jag att jag var ca 10wpm i lektioner jag skulle öppna måla och doodle lol. vi aldrig haft tillfälle att göra programing eller något högsta lektion du kunde ta var hur du skapar kalkylblad och grejer. |
|
| |||
| |||
| yeah måla är roligt men vi normalt tittar på videoklipp människor gör dumma saker som faller utanför cyklar eller går på detta webbplats eller vi titta neds (chavs) skriver sitt lösenord till hotmail, bebo, myspace etc och räkna ut hur lång tid det kommer att vara till deras e-post hackad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vi gör lite planering. Under de två åren kommer att bestå av: HTML CSS PHP ASP VB, främst VB.NET Flex SQL kanske lite JAVA också, men inte mycket.