![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on sijoitettu kuvamainoksia google adwords. Kaikki avainsanat osoittavat, että ne ovat aktiivisia, ja mainokseni ovat käynnissä - ne on hyväksytty. Silti En näe mainoksia missä tahansa, kun käytän th hakutyökalua kautta adwords, se tellls minulle, että ei ole mainoksia miinoja, jotka vastaavat kyseisen avainsanan. Haluaisin myös tietää, miten saan sivustoni luetellut vuoteen ensimmäinen hakusivulle google - mitkä ovat kustannukset? Voisiko joku ystävällisesti auttaa minua. Thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Anna sille aikaa, adwords ei päivitä reaaliajassa myös varmista, että olet tarjoukset ovat riittävän korkea ja laatupisteistäsi ei ole liian alhainen.
| |||
| |||
| Quote:
Entinen vaatii paljon kovaa työtä optimoida sivustosi ja sivut, ja se voi kestää kuukausia, ei taata sitä, mitä niin koskaan (päinvastoin kuin jotkut seo yritykset kertoa teille, kukaan ei voi taata sinulle yhden sivun yksi normaali hakija n hakutermit, he voivat vain parantaa sijainti). Google-mainokset näkyvät sivulla yksi, sinulla on hyvä tarkistaa mainoksesi ja käyttää avainsanoja, jotka vastaavat sitä, mitä on Google-mainos itse ja niitä aloitussivullasi. Ja sinun on tehtävä korkeampi hinta kuin hyvin. Mutta eivät saa kuljettaa pois hinnoittelua enemmän ja enemmän, tai voit käyttää kuukausibudjettisi hyvin nopeasti. |
|
| |||
| |||
| Hanki instant diagnoosi tietyllä avainsanalla annetun Avainsanat välilehdessä mainosryhmäsi tiedot-sivulla. Anna hiiri on suurennuslasi vieressä avainsanatason mainoksessasi ryhmä ja auttaa kupla näkyvät tietoja keyword.Then voit ymmärtää Tämä on Hakusanat ongelma vai ei |