![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har plassert bildeannonser på Google AdWords. Alle søkeordene mine viser at de er aktive, og annonsene mine kjører - de har blitt godkjent. Likevel kan jeg ikke se mine annonser overalt, når jeg bruker th søkeverktøy gjennom adwords, det tellls meg at det finnes ingen annonser av meg som samsvarer med søkeordet. Jeg ønsker også å vite hvordan kan jeg få mitt eget nettsted oppført på den første siden av Google - hva er kostnader involvert? Kan noen vennligst hjelpe meg. Thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gi den tid, adwords oppdaterer ikke i sanntid, også sørge for at du bud er høyt nok og kvalitetspoengene ikke er for lavt.
| |||
| |||
| Sitat:
Den tidligere krever mye hardt arbeid å optimalisere nettstedet ditt, og sider, og kan ta måneder, uten noen garanti for hva så noensinne (i motsetning til hva noen SEO-firmaer vil fortelle deg, ingen kan garantere å få deg en side for en normal søkerens søkeordene dine, kan de bare forbedre plassering). For Google-annonsene vises på side en, må du finjustere annonsen, og bruke søkeord som samsvarer med hva som er i Google-annonse selv og dem på destinasjonssiden. Og du har å gjøre et høyere bud også. Men ikke bli båret bort med budgivning mer og mer, eller du kan bruke opp månedsbudsjettet svært raskt. |
|
| |||
| |||
| Få en diagnose for et bestemt søkeord på Nøkkelord Kategorien annonsegruppedetaljer siden. Pek med musen på forstørrelsesglassikonet ved siden av et søkeord i annonsegruppen og en hjelpeboble vises med informasjon om keyword.Then du kan forstå Dette er Keyword problem eller ikke |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Jeg trenger en Google AdWords-ekspert? | GettingStronger | Web Design, hosting & SEO | 1 | 20 januar 2009 14:03 |
| Best AdWords Verktøy? | NeilCampbell | Web Design, hosting & SEO | 1 | 18 mai 2007 15:11 |
| Thread Tools | |
| |