![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har placerat bildannonser på Google AdWords. Alla mina sökord visa att de är aktiva, och mina annonser visas - de har godkänts. Ändå kan jag inte se mina annonser överallt, när jag använder th sökverktyg genom adwords, det tellls mig att det inte finns några annonser till mig som matchar sökordet. Jag vill också veta hur kan jag få min webbplats som anges på första söksidan av Google - vilka är kostnaderna? Kan någon snälla hjälpa mig. Thanx |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ge det tid, adwords uppdaterar inte i realtid, även se till att du bud är tillräckligt högt och ditt kvalitetsresultat inte är alltför låg.
| |||
| |||
| Citat:
Det förstnämnda kräver mycket hårt arbete att optimera din webbplats och sidor, och kan ta månader, utan några garantier för vad så någonsin (i motsats till vad vissa SEO-företag kommer att berätta för dig, ingen kan garantera att få dig en sida en för en normal besökaren söktermer, de kan bara förbättra din position). För Google-annonser visas på sidan ett, måste du finjustera din annons och använd sökord som överensstämmer med vad som finns i Google annons själv och på din målsida. Och du måste göra ett högre bud också. Men inte ryckas med budgivning mer och mer, eller kan du använda din månadsbudget mycket snabbt. |
|
| |||
| |||
| Få en snabb diagnos för ett visst sökord på Nyckelord flik av sidan Detaljerad information om annonsgrupp. Bara peka med musen på ikonen bredvid ett sökord i annonsgruppen och en pratbubbla med information om din keyword.Then du förstår Det är Keyword problem eller inte |