![]() |
|
| |||
| |||
| im gøre websted, hvor jeg sammenligner shareware / demo / retssagen versus freeware eller opensource .. Spørgsmålet er, hvad skal jeg gøre? grundlæggende HTML eller wordpress? ![]() http://kevinmabz.co.cc Thats den "eksperimentel site" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå med wordpress, er det meget lettere.
| |||
| |||
| Jeg vil gå til en tekst editor og html validator men det er personlige. Uanset hvad du bruger sørg for, at det er standarder kompatibel. Wordpress er ret imponerende og vil gøre livet en hel del nemmere end at skrive i html!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ifølge Alexa dit websted modtager millioner af besøgende hver dag, men jeg tror du enig i, at det er ret grundlæggende, ikke har mange sider, og ingen links. Forvirret. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
|
| |||
| |||
| Citat:
http://www.safer-networking.com/removeAlexa.php
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ServerGuy, webstedet er rangeret 1400 i verden, så medmindre de er faking deres Alexa der kan gøres derefter ja de får millioner af besøgende hver måned. Og Mike Alexa er en cookie, så det er sådan en gråzone, er det langt fra er skadeligt og indsamler ikke personlige oplysninger. |
|
| |||
| |||
| Wordpress tilbyder tonsvis af funktioner, desuden kan du forlænge mere anvendelighed, søgemaskine optimering og andre funktioner at tilføje mere plugins. Henviser til at skabe et website er altid en hektisk spørgsmål. Hvis dit formål med hjemmesiden kan opnås med WP er der ingen tvivl om du skal skifte til WP. Der er andre CMS rådighed på markedet, som Drupal, Mambo, Daisey, Joomla osv. Her er en liste over Content Management Systems
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvordan jeg nå # 1 i Google Love Gadgets! Kontroller Latest Gadgets Free Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg dont have millioner af visninger, siden jeg har ikke startet endnu, er det kun banner sker (som ikke er nice) ... im gjort afgøre, im going for wordpress ... tak alle .. |
|
| |||
| |||
| Citat: Citat:
Den virkelige Safer Networking (Spybot-S & D) http://www.safer-networking.org/en/index.html |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Wordpress Tilladelser? Forsøger at installere Theme | Sheepdisease | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 9 oktober 2009 12:30 |
| Nye dele for Grundlæggende PC | Katana | General Hardware Chat | 11 | 18 juni 2009 02:49 |
| Flyttet fra Blogger til WordPress | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 13 | 2 marts 2009 12:04 |
| 49 Mest Downloadede Wordpress Temaer Of All Time! | KanoakaVirus | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 1 marts 2009 12:04 |
| Visual Basic 6 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 8 november 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |