![]() |
|
| |||
| |||
| im site waar ik vergelijk shareware / demo / trial versus freeware of opensource .. de vraag is, wat moet ik doen? eenvoudige HTML-of wordpress? ![]() http://kevinmabz.co.cc thats de "experimentele site" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga met WordPress, is het veel makkelijker.
| |||
| |||
| Ik zou gaan voor een tekst editor en HTML Validator maar dat is persoonlijk. Wat u ook gebruik maken of deze normen voldoet. Wordpress is behoorlijk indrukwekkend en maken het leven een stuk makkelijker dan het schrijven in html!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Volgens Alexa uw site krijgt miljoenen bezoekers per dag maar ik denk dat je het ermee eens is vrij basic, niet vele pagina's en links. Verward. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
|
| |||
| |||
| Citaat:
http://www.safer-networking.com/removeAlexa.php
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| ServerGuy, de site is gerangschikt 1400 in de wereld, dus tenzij ze alsof hun Alexa die kunnen worden gedaan dan ja ze krijgen miljoenen bezoekers per maand. En mike Alexa is een tracking cookie dus het is een soort van een grijs gebied, het is verre van schadelijke en verzamelt geen persoonlijke informatie. |
|
| |||
| |||
| Wordpress biedt vele functies, bovendien kunt u verder bruikbaarheid, zoekmachine optimalisatie en andere functies meer plugins. Overwegende dat het creëren van een website is altijd een hectisch kwestie. Als uw doel van de website kan worden bereikt met WP, is er geen twijfel moet u overschakelen naar WP. Er zijn andere CMS beschikbaar in de markt, zoals Drupal, Mambo, Daisey, Joomla, enz. Hier is een lijst van Content Management Systemen
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hoe bereik ik # 1 in Google Love Gadgets! Check de nieuwste gadgets Gratis Website SEO Review |
|
| |||
| |||
| ja, i dont hebben miljoenen sinds i havent begonnen nog slechts de banner wordt gedaan (dat is niet leuk) ... im gedaan beslissen, im going voor wordpress ... bedankt iedereen .. |
|
| |||
| |||
| Citaat: Citaat:
De echte Safer Networking (Spybot-S & D) http://www.safer-networking.org/en/index.html |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Machtigingen Wordpress? Trying to Install Thema | Sheepdisease | Web Design, Hosting & SEO | 3 | 9 oktober 2009 12:30 |
| Nieuwe onderdelen voor Basic PC | katana | Algemeen Hardware Chat | 11 | 18 jun 2009 02:49 |
| Verplaatst van Blogger naar WordPress | evilfantasy | Web Design, Hosting & SEO | 13 | De 2 maart 2009 12:04 |
| 49 meest gedownloade Wordpress Themes Of All Time! | KanoakaVirus | Web Design, Hosting & SEO | 1 | De 1 maart 2009 12:04 |
| Visual Basic 6 | momuncoderlife | Web Design, Hosting & SEO | 4 | 8 Nov 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |