![]() |
|
| |||
| |||
| im gjør området der jeg sammenligne shareware / demo / rettssak mot freeware eller opensource .. Spørsmålet er, hva bør jeg gjøre? grunnleggende html eller WordPress? ![]() http://kevinmabz.co.cc dvs den "eksperimentelle site" |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå med WordPress, er det mye lettere.
| |||
| |||
| Jeg vil gå for et tekstredigeringsprogram og html validator men det er personlig. Uansett hva du bruker sørge for at det er standard kompatibel. Wordpress er ganske imponerende, og vil gjøre livet mye enklere enn å skrive i html!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ifølge Alexa dine får millioner besøk per dag, men jeg tror du godtar det er ganske basic, ikke har mange sider og ingen koblinger. Forvirret. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
|
| |||
| |||
| Sitat:
http://www.safer-networking.com/removeAlexa.php
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| ServerGuy, området er rangert 1400 i verden, så med mindre de er falsk sine Alexa som kan gjøres så ja de får flere millioner besøkende i måneden. Og Mike Alexa er en tracking cookie så det er litt grått område, er det langt fra skadelig og samler ikke inn noen personlig informasjon. |
|
| |||
| |||
| Wordpress tilbyr tonn med funksjoner, dessuten kan du utvide mer brukervennlighet, søkemotor optimalisering og andre funksjoner flere plugins. Mens lage en nettside er alltid en hektisk problemet. Hvis hensikten med nettsiden kan oppnås med WP, er det ingen tvil bør du bytte til WP. Det finnes andre CMS tilgjengelig i markedet, som Drupal, Mambo, Daisey, Joomla etc. Her er en liste over Content Management Systems
__________________ Jinnat Ul Hasan SEO Blog - Hvor jeg nå nr. 1 i Google Love Gadgets! Sjekk Latest Gadgets Free Website SEO gjennomgang |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg dont har millioner visninger siden jeg har ikke startet ennå, bare banneret er gjort (som ikke er fin) ... im gjort avgjøre, im går for WordPress ... takk alle .. |
|
| |||
| |||
| Sitat: Sitat:
Den virkelige Sikrere Nettverk (Spybot-S & D) http://www.safer-networking.org/en/index.html |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Wordpress Tillatelser? Prøver å installere Theme | Sheepdisease | Web Design, hosting & SEO | 3 | 9 oktober 2009 12:30 |
| Nye deler til Basic PC | Katana | General Hardware Chat | 11 | 18 juni 2009 02:49 |
| Flyttet fra Blogger til WordPress | evilfantasy | Web Design, hosting & SEO | 13 | 2 mars 2009 12:04 |
| 49 Mest Nedlastede Wordpress Themes Of All Time! | KanoakaVirus | Web Design, hosting & SEO | 1 | 1 mars 2009 12:04 |
| Visual Basic 6 | momuncoderlife | Web Design, hosting & SEO | 4 | 8 nov 2007 02:54 |
| Thread Tools | |
| |