mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

360 forbindelse straight via modem?

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 16:03
Ny Medlem Gruppen

Default 360 forbindelse straight via modem?

Jeg troede, det bør være let, Ethernet-kabel fra modem til 360 - strømbesparende og det bør arbejde? ikke for mig!

Jeg fik min anden halvdel er et 360 til jul og er blevet defineret til at slutte det til Xbox Live for nedfald tillaeg for aldre og troede, at jeg ville gøre det i dag som en overraskelse ........ hvordan forkert var i!

Jeg har været gennem alle de xbox oprettet skærme og troubleshooters, forsøgte statisk ip, prøvet at køre det igennem min router, og direkte til modemmet, men jeg kan stadig ikke få en IP-adresse eller det kan ikke bruge den statiske-adresse, jeg har taget ud af stikket og replugged, vendte det hele til og fra i hver bestilling muligt.

Jeg kan tilslutte både min pc og meget crappy laptop direkte til modemmet uden problemer.

Jeg forstår virkelig ikke ønsker at råtanken ud til en trådløs adapter som xbox er næste til modemmet og dets unlikley vi vil bruge pc på samme tid.

Modemet er et ABIT 256? (står i bunden) på Virgin medier.

Nogen idéer? jeg mangler noget meget simpelt? mange tak på forhånd!
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Jeg har ingen internetforbindelse, og Min computer genkender ikke mit modem Hjælp Please Alxvga80 Networking, Modemer & VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Trådløs forbindelse til printeren ikke koblet til modem blowinkisses Networking, Modemer & VoIP 0 28. maj 2009 19:02
Ingen internetforbindelse med kabelmodem real77 Networking, Modemer & VoIP 7 20th Dec 2008 15:26
Bredbånd ADSL-modem forbindelse spørgsmål chrisleech11 Networking, Modemer & VoIP 5 11 januar 2008 11:58
Bredbånd Problem - Ingen internetforbindelse men modemforbindelsen blinkende Slange General Hardware Chat 5 11. sep 2006 05:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.