vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

360 yhteys suoraan läpi modeemi?

Reply

Thread Tools
Old 12 kesäkuu 2009, 16:03
Uusi Jäsen

Default 360 yhteys suoraan läpi modeemi?

Ajattelin, että tämä olisi helppoa, ethernet-kaapeli modeemin 360 - teho ajan ja se olisi tehtävä? En!

sain toisen puolen 360 jouluksi ja ne on tarkoitettu kytkeä se jopa Xbox Live-laskeuman ekstrat ikäisiä ja ajattelin tehdä sen tänään yllätys ........ kuinka väärässä olinkaan!

Olen käynyt läpi kaikki xbox perustaa näyttöjä ja vianmääritystoimintojen yritti staattinen ip yritti näyttämään sitä kautta minun reititin, ja suoraan modeemin mutta vielä ei voi saada ip-osoite tai sitä ei voi käyttää, osoite, i on irti ja replugged kääntyi kaiken päälle ja pois päältä kaikin jotta mahdollista.

i voidaan kytkeä sekä minun pc ja erittäin kehno laptop suoraan modeemin kanssa mitään ongelmia.

En todellakaan halua pulittaa on langaton sovitin kuin xbox on vieressä modeemin ja sen unlikley aiomme käyttää pc samanaikaisesti.

Modeemi on ABIT 256? (sanoo pohjassa) on neitsyt tiedotusvälineissä.

Any ideas? am i puuttuu jotain todella yksinkertainen? sydämellinen kiitos jo etukäteen!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Minulla ei ole Internet-yhteyden ja Oma tietokone ei tunnista modeemia Ohje Please Alxvga80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 12 10. Jul 2009 16:23
Langaton yhteys tulostimen ei hardwired on modeemi blowinkisses Verkottuminen, Modeemit & VoIP 0 28. toukokuuta 2009 19:02
Ei Internet-yhteyden kanssa kaapelimodeemi real77 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 7 20. Joulukuu 2008 15:26
Laajakaista ADSL modeemiyhteys kysymys chrisleech11 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 5 11. Jan 2008 11:58
Laajakaista ongelma - No Internet-yhteys, mutta modeemi on vilkkuva Snake Rautatavaran Chat 5 11. Sep 2006 05:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.