mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

360 verbinding rechtdoor via modem?

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 16:03
Nieuw Lid Fractie

Default 360 verbinding rechtdoor via modem?

Ik dacht dat dit zou gemakkelijk zijn, ethernet-kabel uit de modem naar 360 - macht cyclus en het zou moeten werken? niet voor mij!

Ik heb mijn andere helft een 360 voor de kerst en zijn betekenis aan te sluiten op Xbox Live voor de neerslag toeslagen voor leeftijden en dacht dat ik het zou doen vandaag als een verrassing ........ hoe verkeerd was ik!

Ik ben al door alle xbox opgericht schermen en troubleshooters, probeerde statische ip, probeerde draaien via mijn router, en rechtstreeks naar de modem, maar ik kan nog steeds niet krijg een ip-adres of het kan geen gebruik maken van de statische adres, i hebben losgekoppeld en replugged, bleek alles in-en uitschakelen in elke bestelling mogelijk.

Ik kan verbinding zowel mijn pc en zeer crappy laptop rechtstreeks op de modem zonder problemen.

ik echt niet willen reservoir voor een draadloze adapter als de Xbox is naast de modem en de unlikley zullen wij met behulp van de pc op hetzelfde moment.

De modem is een abit 256? (staat op de onderkant) op maagd media.

Any ideas? am i ontbreekt iets heel simpel? veel dank bij voorbaat!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.