mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

360 tilkobling rett gjennom modem?

Reply

Thread Tools
Old 12 juni 2009, 16:03
New Member Group

Default 360 tilkobling rett gjennom modem?

Jeg trodde dette skulle bli lett, Ethernet-kabelen fra modem til 360 -, slås av og det skal fungere? ikke for meg!

Jeg fikk min andre halvparten en 360 til jul og har vært meningen å koble den opp til Xbox Live for nedfall statister for aldre og trodde jeg ville gjøre det i dag som en overraskelse ........ hvor feil ble jeg!

Jeg har vært gjennom alle xbox sette opp skjermer og troubleshooters, prøvde statisk IP, prøvde å kjøre det gjennom min ruter, og direkte til modemet, men jeg fortsatt ikke kan få en IP-adresse, eller det kan ikke bruke statisk adresse, i har unplugged og replugged, slått alt av og på i alle rekkefølgen.

Jeg kan koble både PC-en og veldig crappy laptop direkte til modemet uten problemer.

jeg virkelig ikke vil skallet ut for et trådløst adapter som xbox er neste til modemet og unlikley vi skal bruke PC samtidig.

Modemet er et abit 256? (står på undersiden) på jomfru media.

Noen ideer? jeg mangler noe enkelt? Mange takk på forhånd!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg har ingen Internett-tilkobling, og Min datamaskin ikke gjenkjenner modemet Hjelp Vær Alxvga80 Nettverk, modem og VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Trådløs tilkobling til skriveren ikke Hardwired til modem blowinkisses Nettverk, modem og VoIP 0 28 mai 2009 19:02
Ingen internettforbindelse med kabel modem real77 Nettverk, modem og VoIP 7 20 desember 2008 15:26
Bredbånd ADSL modemforbindelse spørsmålet chrisleech11 Nettverk, modem og VoIP 5 11 januar 2008 11:58
Bredbånd Problem - No internet connection men modemet blinker Snake General Hardware Chat 5 11. sep 2006 05:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.