![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, efter de skærmbilleder, du tog i spillet her! alle være med! Jeg starter.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nå disse billeder har taget over 10 minutter at hente for mig og min dårlige internetforbindelse og jeg kan stadig ikke se dem alle. Måske du ønsker at ændre dem en smule, eller gøre dem miniaturer.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Skiftende position til at gøre andre opmærksomme på billeder
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| ked af. var guna sige dem med ringe op vil have en hård tid her. lol. Jeg håber denne tråd start ganske godt. håber at se mange billeder. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Netop været at spille nogle COD4 ... Jeg ville uploade nogle UT3 billeder som godt, men min pc kører en smule langsom ... behov for en genstart. Sandsynligvis fordi jeg har lavet lidt af video-redigering før. |
|
| |||
| |||
| En af de bedste Single player mode spil jeg har spillet i lang tid, smuk og kanten af din plads
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| andres wana efter nogle i spillet skud? Jeg vil gerne have nogle flere op snart! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill få noget op i sidste ende TF2 altid prale hilarious screenies!
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min skærm ikke overfører selvom computeren er udstationering | edgarcsc | General Hardware Chat | 2 | 9 juni 2009 12:45 |
| Toshiba Satellite 1800-921 Laptop - sort skærm, nr. BIOS, nr. Post | mosesdam | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 22. maj 2009 05:38 |
| Skærmen bliver grønne ved læsning af et PC-spil | opnight | Grafikkort & Monitors | 6 | 16 august 2008 09:11 |
| Blue Screen Fra Game?? | Kadejd | General Software Chat | 5 | 22 august 2007 17:30 |
| Post disse billeder | alex | General Hardware Chat | 18 | 29th Apr 2007 18:01 |
| Thread Tools | |
| |