![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, post kuvakaappauksia olet otti pelin täällä! jokaisella liittyä! Minä alku.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No ne kuvat on otettu yli 10 minuuttia ladata minulle ja huono Internet-yhteys, ja en edelleenkään näe niitä kaikkia. Ehkä haluat muuttaa niiden kokoa vähän tai ne pikkukuvia.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Muuttaminen otsikko antaa muiden tietoinen kuvia
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| pahoillaan. oli Guna sanoa, joilla on dial-up on kovaa aikaa täällä. lol. Toivon tätä säiettä lentoonlähtö melko hyvin. toivomme paljon kuvia. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Kohtuullinen pelannut noin COD4 ... Aioin lähettää noin UT3 kuvia samoin, mutta minun tietokone on käynnissä hieman hidasta ... tarvitsee käynnistää uudelleen. Luultavasti siksi olen tehnyt vähän videoeditointi ennen. |
|
| |||
| |||
| Yksi parhaista yksinpelitila pelejä olen pelannut pitkään aikaan, kaunis ja reuna paikkasi
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| kukaan muu Wana jälkeen jotkut pelin laukauksia? Otan hieman ylöspäin pian! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill get jotkut jopa lopulta TF2 aina ylpeillä hilarious screenies!