![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, poste skjermbilder du tok i spillet her! alle delta! Jeg skal begynne.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel disse bildene er tatt over 10 minutter å laste ned for meg og min stakkars internett og jeg fremdeles ikke kan se dem alle. Kanskje du vil endre størrelse på dem litt og gjøre dem miniatyrbilder.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Endre posisjon til å gjøre andre oppmerksomme på bilder
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| beklager. var guna si de med dial up har en hard tid her. lol. jeg håper denne tråden ta av ganske godt. håper å se mange bilder. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bare spilt noen COD4 ... Jeg skulle laste opp noen UT3 pics også men min PC går litt tregt ... trenger en omstart. Antakelig fordi jeg har gjort litt videoredigering før. |
|
| |||
| |||
| En av de beste single player modusen spillene jeg har spilt på lenge, vakre og kanten av setet
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| andres wana legge noen i spillet skudd? Jeg vil ha litt mer opp snart! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ill få opp etterhvert tF2 alltid skryte morsom screenies!