![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ok, skicka skärmdumpar du tog i spelet här! alla delta i! Jag ska börja.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja fotona har tagit över 10 minuter att ladda ner för mig och min dåliga Internet-anslutning och jag kan fortfarande inte se dem alla. Kanske du vill ändra storlek på dem lite och göra dem miniatyrbilderna.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ändra rubrik för att göra andra medvetna om bilder
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| ledsen. var Guna säga personer med uppringbar har en hård tid här. lol. Jag hoppas denna tråd start ganska bra. hoppas få se många bilder. |
|
| |||
| |||
![]() ![]() ![]()
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Bara spelat några COD4 ... Jag tänkte lägga upp några UT3 bilder och men min dator är igång lite långsamt ... behöver en omstart. Antagligen för att jag har gjort lite videoredigering tidigare. |
|
| |||
| |||
| En av de bästa Single player mode spel jag har spelat på länge, vackra och kanten på din plats
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| någon annan wana efter några i spelet skott? Jag ska ha lite mer upp snart! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| sjuka få upp så småningom tF2 alltid skryter lustiga screenies!
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min skärm får inte lägga ut även om datorn är utstationering | edgarcsc | General Hardware Chat | 2 | 9 juni 2009 12:45 |
| Toshiba Satellite 1800-921 Laptop - svart skärm, nr BIOS, nr Post | mosesdam | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 22 maj 2009 05:38 |
| Screen gröna vid lastning ett PC-spel | opnight | Grafikkort & Skärmar | 6 | 16 august 2008 09:11 |
| Blue Screen Från Game? | Kadejd | General Software Chat | 5 | 22 august 2007 17:30 |
| Post dessa bilder | alex | General Hardware Chat | 18 | 29 april 2007 18:01 |
| Thread Tools | |
| |