mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Enhver ved, hvordan man Kotor 2 til at arbejde i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 26 august 2008, 06:15
Donor-Gruppen

Default Enhver ved, hvordan man Kotor 2 til at arbejde i Vista?

Jeg forsøgte at få Knights of the Old Republik, The Sith Lords til at køre på min Vista system uden held aftes. Alle fik nogen ideer?

EDIT: Jeg prøvede det Forenelighed tilstand uden kærlighed allerede, så synes ikke at arbejde, jeg troede, at skulle arbejde med evertyhing lol.
Old 26 august 2008, 06:30
Redaktør Gruppen

Hvad der egentlig sker, når du prøver at køre det?

Har du forsøgt at køre det som en forhøjet brugeren (som en admin)?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 august 2008, 19:54
Donor-Gruppen

"Star Wars: Knights of the Old Republik II: The Sith Lords er holdt op med at virke.

Et problem har forårsaget programmet holder op med at fungere korrekt. Windows vil colse programmet og give dig besked, hvis en løsning er til rådighed. "

Det popper op, når jeg prøver at spille. LOL hver anden "træk" på menulinjen, undtagen spille spillet. Jeg kan konfigurere det, og opdatere den, registrere det, høre om åbning af musik, men jeg kan ikke afspille den. Jeg har fundet en "fix", som kræver, at placere en linje kode (. Dll) et sted i filen, men jeg ved ikke, hvordan man gør det, eller selv om det virker.

Dette kan netop være en af de spil, der ikke vil køre med Vista.

EDIT: Nå ja, jeg forsøgte at køre som admin. Jeg har også prøvet flere forskellige af foreneligheden transportformer.
Old 28 august 2008, 11:00
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Bubba View Post
Jeg har fundet en "fix", som kræver, at placere en linje kode (. Dll) et sted i filen, men jeg ved ikke, hvordan man gør det, eller selv om det virker.
Har du et link til denne rettelse?

Old 28 august 2008, 11:47
Donor-Gruppen

Jep, jeg mente at inddrage den i den sidste post, men fik distraheret af min datter, lol. Her:

http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143

Jeg har downloadet filen, skal jeg bare ikke vide, hvor man kan sige det eller hvordan du kan lægge den der ..........,.
Old 28 august 2008, 13:10
Redaktør Gruppen

Det skal bare være et spørgsmål om at trække og slippe det i spil program mappe.

Må være værd at prøve.

Old 28 august 2008, 13:46
Donor-Gruppen

Ikke virker, jeg lige har prøvet det. og ja, det var værd at prøve. Alle andre forslag?

Dang, jeg lige så jeg kun har 13 GB plads tilbage på min harddisk. Tid til at få en anden Raptor og derefter bug du stipendiaternes om RAID. God ting, der allerede er en tutorial om det her .............
Old 28 august 2008, 14:24
Redaktør Gruppen

Hvis du ønsker, er mere plads, så RAID sandsynligvis ikke er den vej at gå. Det vil blot give dig redundency eller flere hastighed.

Jeg ved ikke meget om spil så forhåbentlig en andens vil trin i.

Old 29 august 2008, 03:58
Donor-Gruppen

Nå tak alligevel. Sandsynligvis et tegn fra oven for at begynde at studere min A + bog, og ikke spille spil lol.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Er HJT arbejde med Vista? Bubba Virus, Spyware & Sikkerhed 5 17th Dec 2008 14:18
Er Acer F-22 Arbejde med 64 bit Vista? Rapolyne Grafikkort & Monitors 7 4 november 2008 06:47
Vista lydoptager. Hvordan virker det ashmehta General Software Chat 3 12. maj 2008 12:30
Vil min PC Games arbejde med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24th Dec 2007 15:53
IE7 ikke virker på Vista Home Premium HistoryGirl Webbrowsere & FTP Klienter 8 20. sep 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.