vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Jokainen tietää, miten Kotor 2 toimimaan Vistassa?

Reply

Thread Tools
Old 26 elokuu 2008, 06:15
Rahoittajien ryhmän

Default Jokainen tietää, miten Kotor 2 toimimaan Vistassa?

Olen yrittänyt saada ritareina Vanhan tasavallan, The Sith Lords näytettäviksi minun Vista-järjestelmässä ei ole onnea viime yönä. Jokainen sai ideoita?

EDIT: Olen yrittänyt Compatibility tilaa ilman rakkautta jo niin että ei näytä toimivan, ajattelin, että piti työskennellä evertyhing lol.
Old 26 elokuu 2008, 06:30
Moderator Group

Mitä oikeastaan tapahtuu, kun yrität käyttää sitä?

Oletko kokeillut käynnissä se on koholla käyttäjä (kuten admin)?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 elokuu 2008, 19:54
Rahoittajien ryhmän

"Star Wars: Knights että Vanhan tasavallan II: The Sith Lords on lakannut toimimasta.

Ongelmia on aiheuttanut ohjelman lakata toimimasta oikein. Windows colse ohjelman ja ilmoittaa sinulle, jos ratkaisu on saatavilla. "

Se tulee esiin, kun yritän pelata. LOL joka toinen "ominaisuus" on valikkorivillä toimii paitsi pelata peliä. Voin määrittää sen, päivittää se, rekisteröi se, kuule avaamisesta musiikkia, mutta en voi pelata sitä. Löysin "vahvistaa", joka edellyttää joka saattaa riviä koodia (. Dll) jossain tiedoston, mutta en tiedä, miten se tehdään tai vaikka se toimii.

Tämä saattaa olla yksi niistä peleistä, jotka eivät suoritettava Vista.

EDIT: Niin ja kyllä, olen kokeillut toimivat kuten admin. Olen myös yrittänyt useita erilaisia, missä liikennemuodoissa.
Old 28 elokuu 2008, 11:00
Moderator Group

Quote:
Originally Posted by Bubba View Post
Löysin "vahvistaa", joka edellyttää joka saattaa riviä koodia (. Dll) jossain tiedoston, mutta en tiedä, miten se tehdään tai vaikka se toimii.
Onko sinulla linkki tämän korjauksen?

Old 28 elokuu 2008, 11:47
Rahoittajien ryhmän

Jep, olen merkinnyt myös sitä viimeksi postitse mutta sai häiritsee tyttäreni, lol. Tässä:

http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143

Olen ladannut tiedoston, en vain tiedä, mistä sitä tai kuinka laittaa sinne ..........,.
Old 28 elokuu 2008, 13:10
Moderator Group

On vain kysymys vetämällä ja pudottamalla ne pelit ohjelman kansioon.

Täytyy olla hyvä kokeilla.

Old 28 elokuu 2008, 13:46
Rahoittajien ryhmän

Ei toiminut, olen vain yrittänyt sitä. ja kyllä, se kannattaa kokeilla. Muita ehdotuksia?

Dang, olen juuri nähnyt minulla on vain 13 Keikat tilaa vasemmalle minun kiintolevylle. Aikaa saada toisen Raptor ja sitten bug te kaverit noin RAID. Hyvä asia on jo opetusohjelma, että tästä .............
Old 28 elokuu 2008, 14:24
Moderator Group

Jos kaikki haluamasi on enemmän tilaa, sitten RAID luultavasti ei ole oikea tapa edetä. Se vain antaa teille redundency tai lisää nopeutta.

En tiedä paljoakaan pelejä niin toivottavasti joku muu vaihe tuumaa

Old 29 elokuu 2008, 03:58
Rahoittajien ryhmän

No kiitos kuitenkin. Todennäköisesti merkki ylhäältä aloittaa opiskelu minun A + ja kirjojen ei pelata pelejä lol.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Onko HJT työtä Vista? Bubba Virusten, vakoiluohjelmien & Security 5 17. Joulukuu 2008 14:18
Onko Acer F-22 Liity 64 bittinen Vista? Rapolyne Graphics Cards & Näytöt 7 4. marraskuu 2008 06:47
Vista Ääninauhuri. Miten se toimii ashmehta General Software Chat 3 12. toukokuuta 2008 12:30
Tuleeko minun PC Games toimi Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24. Joulukuu 2007 15:53
IE7 ei toimi Vista Home Premium HistoryGirl Web-selaimet ja FTP Clients 8 20 Sep 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.