![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen yrittänyt saada ritareina Vanhan tasavallan, The Sith Lords näytettäviksi minun Vista-järjestelmässä ei ole onnea viime yönä. Jokainen sai ideoita? EDIT: Olen yrittänyt Compatibility tilaa ilman rakkautta jo niin että ei näytä toimivan, ajattelin, että piti työskennellä evertyhing lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä oikeastaan tapahtuu, kun yrität käyttää sitä? Oletko kokeillut käynnissä se on koholla käyttäjä (kuten admin)?
|
| |||
| |||
| "Star Wars: Knights että Vanhan tasavallan II: The Sith Lords on lakannut toimimasta. Ongelmia on aiheuttanut ohjelman lakata toimimasta oikein. Windows colse ohjelman ja ilmoittaa sinulle, jos ratkaisu on saatavilla. " Se tulee esiin, kun yritän pelata. LOL joka toinen "ominaisuus" on valikkorivillä toimii paitsi pelata peliä. Voin määrittää sen, päivittää se, rekisteröi se, kuule avaamisesta musiikkia, mutta en voi pelata sitä. Löysin "vahvistaa", joka edellyttää joka saattaa riviä koodia (. Dll) jossain tiedoston, mutta en tiedä, miten se tehdään tai vaikka se toimii. Tämä saattaa olla yksi niistä peleistä, jotka eivät suoritettava Vista. EDIT: Niin ja kyllä, olen kokeillut toimivat kuten admin. Olen myös yrittänyt useita erilaisia, missä liikennemuodoissa. |
|
| |||
| |||
| Onko sinulla linkki tämän korjauksen?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Jep, olen merkinnyt myös sitä viimeksi postitse mutta sai häiritsee tyttäreni, lol. Tässä: http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143 Olen ladannut tiedoston, en vain tiedä, mistä sitä tai kuinka laittaa sinne ..........,. |
|
| |||
| |||
| On vain kysymys vetämällä ja pudottamalla ne pelit ohjelman kansioon. Täytyy olla hyvä kokeilla.
|
| |||
| |||
| Ei toiminut, olen vain yrittänyt sitä. ja kyllä, se kannattaa kokeilla. Muita ehdotuksia? Dang, olen juuri nähnyt minulla on vain 13 Keikat tilaa vasemmalle minun kiintolevylle. Aikaa saada toisen Raptor ja sitten bug te kaverit noin RAID. Hyvä asia on jo opetusohjelma, että tästä ............. |
|
| |||
| |||
| Jos kaikki haluamasi on enemmän tilaa, sitten RAID luultavasti ei ole oikea tapa edetä. Se vain antaa teille redundency tai lisää nopeutta. En tiedä paljoakaan pelejä niin toivottavasti joku muu vaihe tuumaa
|
| |||
| |||
| No kiitos kuitenkin. Todennäköisesti merkki ylhäältä aloittaa opiskelu minun A + ja kirjojen ei pelata pelejä lol. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Onko HJT työtä Vista? | Bubba | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 5 | 17. Joulukuu 2008 14:18 |
| Onko Acer F-22 Liity 64 bittinen Vista? | Rapolyne | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 4. marraskuu 2008 06:47 |
| Vista Ääninauhuri. Miten se toimii | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12. toukokuuta 2008 12:30 |
| Tuleeko minun PC Games toimi Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24. Joulukuu 2007 15:53 |
| IE7 ei toimi Vista Home Premium | HistoryGirl | Web-selaimet ja FTP Clients | 8 | 20 Sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |