mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Gaming Console

Register

Iedereen weet hoe KOTOR 2 tot werken in Vista?

Reply

Thread Tools
Old 26 aug 2008, 06:15
Donor Groep

Default Iedereen weet hoe KOTOR 2 tot werken in Vista?

Ik heb geprobeerd om Ridders van de Oude Republiek, The Sith Lords draait op mijn Vista-systeem met geen geluk gisteravond. Iedereen kreeg geen ideeën?

EDIT: Ik heb geprobeerd de compatibiliteit modus zonder liefde al zo dat lijkt niet te werken, ik dacht dat dat was om te werken met evertyhing lol.
Old 26 aug 2008, 06:30
Moderator Groep

Wat eigenlijk gebeurt er als je probeert te draaien?

Heeft u geprobeerd draait het als een verhoogde gebruiker (als admin)?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 augustus 2008, 19:54
Donor Groep

"Star Wars: Knights of the Old Republiek II: The Sith Lords is gestopt met werken.

Een probleem heeft veroorzaakt het programma te stoppen met werken. Windows zal colse het programma en stelt je als een oplossing beschikbaar is. "

Dat verschijnt als ik probeer te spelen. LOL elke andere "functie" op de menubalk werkt behalve spelen spel. Ik kan configureren, bijwerken, registreren, horen de opening muziek maar ik kan niet spelen. Ik vond een "fix" die de handel brengen van een regel code (. Dll) ergens in het bestand maar ik weet niet hoe dat te doen of zelfs als het werkt.

Dit kan gewoon een van die games die zullen niet worden uitgevoerd met Vista.

EDIT: Oh en ja, ik probeerde draait als admin. Ik heb ook geprobeerd verschillende van de verenigbaarheid modi.
Old 28 augustus 2008, 11:00
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubba View Post
Ik vond een "fix" die de handel brengen van een regel code (. Dll) ergens in het bestand maar ik weet niet hoe dat te doen of zelfs als het werkt.
Heb je een link naar deze correctie?

Old 28 augustus 2008, 11:47
Donor Groep

Yep, ik bedoelde te nemen in het laatste bericht, maar heb afgeleid door mijn dochter, lol. Hier:

http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143

Ik heb het bestand gedownload, maar ik weet niet waar deze te plaatsen of hoe laat ik dat er ..........,.
Old 28 augustus 2008, 13:10
Moderator Groep

Het moet gewoon een kwestie van slepen en neerzetten in de games programma-map.

Moet de moeite waard zijn om eens te proberen.

Old 28 augustus 2008, 13:46
Donor Groep

Werkte niet, ik probeerde het. en ja, het was de moeite waard te proberen. Eventuele andere suggesties?

Dang, ik zag ik heb maar 13 Optredens van ruimte op mijn harde schijf. Tijd om een andere roofvogelsoorten en vervolgens bug u bursalen over RAID. Goede zaak is er al een tutorial over dat hier .............
Old 28 augustus 2008, 14:24
Moderator Groep

Als alles wat je wilt, is meer ruimte, dan RAID is waarschijnlijk niet de manier om te gaan. Dat zal alleen maar geven u redundency of meer snelheid.

Ik weet niet veel over games dus hopelijk iemand anders zal stap inch

Old 29 augustus 2008, 03:58
Donor Groep

Nou toch bedankt. Waarschijnlijk een teken van boven om te beginnen met het bestuderen van mijn A + boek en geen spelletjes spelen lol.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Is HJT werken op Vista? Bubba Virus, spyware & Security 5 17 dec 2008 14:18
Is Acer F-22 Werken met 64 bits Vista? Rapolyne Grafische Kaarten & Monitors 7 4 Nov 2008 06:47
Vista geluidsrecorder. hoe werkt het ashmehta Algemene programmatuurnoot Chat 3 12 mei 2008 12:30
Zal mijn PC Games werkt met Vista? xAlanxEnglandx PC & Gaming Console 3 24 dec 2007 15:53
IE7 werkt niet op Vista Home Premium HistoryGirl Web Browsers & FTP Clients 8 20e sep 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.