mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Alle som vet hvordan du Kotor 2 til å fungere i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 26 august 2008, 06:15
Donor Group

Default Alle som vet hvordan du Kotor 2 til å fungere i Vista?

Jeg prøvde å få Knights of the Old Republic, The Sith Lords å kjøre på min Vista system med nei går kveld. Alle som har noen ideer?

EDIT: Jeg prøvde kompatibilitetsflaggene modus uten elsker allerede så ser ikke ut til å virke, jeg trodde det skulle fungere med evertyhing lol.
Old 26 august 2008, 06:30
Moderator Group

Hva som faktisk skjer når du forsøker å kjøre den?

Har du prøvd å kjøre det som en forhøyet bruker (som en admin)?

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 august 2008, 19:54
Donor Group

"Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords har sluttet å fungere.

Et problem har forårsaket programmet slutter å virke riktig. Windows vil colse programmet og varsler deg om en løsning er tilgjengelig. "

Som kommer opp når jeg prøver å spille. LOL annenhver funksjonen "på menylinjen fungerer bortsett spille spillet. Jeg kan konfigurere den oppdatere den, registrere den, hører åpningen av musikk, men jeg kan ikke spille den. Jeg fant en "fikse" som krever plassere en linje med kode (. Dll) et sted i filen, men jeg vet ikke hvordan du gjør dette eller om den fungerer.

Dette kan bare være ett av de spillene som ikke vil kjøre med Vista.

EDIT: Oh, og ja, jeg prøvde å kjøre som admin. Jeg har også prøvd flere av kompatibilitet moduser.
Old 28 august 2008, 11:00
Moderator Group

Sitat:
Originally Posted by Bubba View Post
Jeg fant en "fikse" som krever plassere en linje med kode (. Dll) et sted i filen, men jeg vet ikke hvordan du gjør dette eller om den fungerer.
Har du en link til denne reparasjonen?

Old 28 august 2008, 11:47
Donor Group

Ja, jeg mente å ta det siste innlegg, men ble distrahert av datteren min, lol. Her:

http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143

Jeg har lastet ned filen, jeg bare vet ikke hvor du skal plassere det, eller hvordan du skal sette den der ..........,.
Old 28 august 2008, 13:10
Moderator Group

Det bør bare være et spørsmål om å dra og slippe den inn i spill programmappen.

Må være verdt et forsøk.

Old 28 august 2008, 13:46
Donor Group

Fungerte ikke, jeg bare prøvd den. og ja, det var verdt et forsøk. Noen andre forslag?

Dang, jeg bare så jeg har bare 13 Gigs plass igjen på harddisken. Tid for å få en annen Raptor og insekt du fellows om RAID. Bra det allerede finnes en tutorial på det her .............
Old 28 august 2008, 14:24
Moderator Group

Hvis du ønsker mer plass, så RAID sannsynligvis ikke er veien å gå. Det vil bare gi deg redundency eller mer fart.

Jeg vet ikke mye om spill så forhåpentligvis noen andre skal gå i.

Old 29 august 2008, 03:58
Donor Group

Vel takk likevel. Sannsynligvis et tegn fra oven for å begynne å studere min A + bok og ikke spille spill lol.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Har HJT arbeid på Vista? Bubba Virus, spionprogrammer og sikkerhet 5 17 desember 2008 14:18
Har Acer F-22 Arbeid Med 64 bit Vista? Rapolyne Kabinetter & Skjermer 7 4 nov 2008 06:47
Vista Lydopptaker. Hvordan fungerer det ashmehta General Software Chat 3 12 mai 2008 12:30
Vil min PC Games arbeide med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24 desember 2007 15:53
IE7 ikke fungerer på Vista Home Premium HistoryGirl Nettlesere & FTP Clients 8 20nde sep 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.