![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg prøvde å få Knights of the Old Republic, The Sith Lords å kjøre på min Vista system med nei går kveld. Alle som har noen ideer? EDIT: Jeg prøvde kompatibilitetsflaggene modus uten elsker allerede så ser ikke ut til å virke, jeg trodde det skulle fungere med evertyhing lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva som faktisk skjer når du forsøker å kjøre den? Har du prøvd å kjøre det som en forhøyet bruker (som en admin)?
|
| |||
| |||
| "Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords har sluttet å fungere. Et problem har forårsaket programmet slutter å virke riktig. Windows vil colse programmet og varsler deg om en løsning er tilgjengelig. " Som kommer opp når jeg prøver å spille. LOL annenhver funksjonen "på menylinjen fungerer bortsett spille spillet. Jeg kan konfigurere den oppdatere den, registrere den, hører åpningen av musikk, men jeg kan ikke spille den. Jeg fant en "fikse" som krever plassere en linje med kode (. Dll) et sted i filen, men jeg vet ikke hvordan du gjør dette eller om den fungerer. Dette kan bare være ett av de spillene som ikke vil kjøre med Vista. EDIT: Oh, og ja, jeg prøvde å kjøre som admin. Jeg har også prøvd flere av kompatibilitet moduser. |
|
| |||
| |||
| Har du en link til denne reparasjonen?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Ja, jeg mente å ta det siste innlegg, men ble distrahert av datteren min, lol. Her: http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143 Jeg har lastet ned filen, jeg bare vet ikke hvor du skal plassere det, eller hvordan du skal sette den der ..........,. |
|
| |||
| |||
| Det bør bare være et spørsmål om å dra og slippe den inn i spill programmappen. Må være verdt et forsøk.
|
| |||
| |||
| Fungerte ikke, jeg bare prøvd den. og ja, det var verdt et forsøk. Noen andre forslag? Dang, jeg bare så jeg har bare 13 Gigs plass igjen på harddisken. Tid for å få en annen Raptor og insekt du fellows om RAID. Bra det allerede finnes en tutorial på det her ............. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker mer plass, så RAID sannsynligvis ikke er veien å gå. Det vil bare gi deg redundency eller mer fart. Jeg vet ikke mye om spill så forhåpentligvis noen andre skal gå i.
|
| |||
| |||
| Vel takk likevel. Sannsynligvis et tegn fra oven for å begynne å studere min A + bok og ikke spille spill lol. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Har HJT arbeid på Vista? | Bubba | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 5 | 17 desember 2008 14:18 |
| Har Acer F-22 Arbeid Med 64 bit Vista? | Rapolyne | Kabinetter & Skjermer | 7 | 4 nov 2008 06:47 |
| Vista Lydopptaker. Hvordan fungerer det | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12 mai 2008 12:30 |
| Vil min PC Games arbeide med Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24 desember 2007 15:53 |
| IE7 ikke fungerer på Vista Home Premium | HistoryGirl | Nettlesere & FTP Clients | 8 | 20nde sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |