mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Alla vet hur man KOTOR 2 att arbeta i Vista?

Reply

Thread Tools
Old 26 august 2008, 06:15
Givargruppen

Default Alla vet hur man KOTOR 2 att arbeta i Vista?

Jag försökte få Knights i Gamla Republiken, The Sith Lords att köra på min Vista-system med någon tur i går kväll. Den har några idéer?

EDIT: Jag har provat den Kompatibilitet läge utan kärlek redan så att verkar inte fungera, jag trodde det var tänkt att arbeta med evertyhing lol.
Old 26 august 2008, 06:30
Moderator-gruppen

Vad som faktiskt händer när du försöker köra den?

Har du provat att köra den som en förhöjd användare (som admin)?

Mitt System: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moderkort:
Asus P5Q Pro
RAM Minne:
OCZ 8GB 800MHz
Grafikkort (s):
Saphire Radeon 4850
Ljudkort:
Ombord
Hårddisk (s):
Enorma
Optisk enhet (er):
Sony al cheapo en.
Mål / PSU:
Antec Three Hundred
Kylning:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 fall fans.
Nätverk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dubbla 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 27 august 2008, 19:54
Givargruppen

"Star Wars: Knights av Gamla republiken II: The Sith Lords har slutat fungera.

Ett problem har lett till att programmet slutar fungera korrekt. Windows kommer colse programmet och meddela dig om en lösning finns tillgänglig. "

Det dyker upp när jag försöker spela. LOL varannan "drag" på menyraden utom spela spelet. Jag kan konfigurera den, uppdatera det, registrera den, hör öppnandet musik men jag kan inte spela den. Jag hittade en "fix" som kräver att en rad av kod (. Dll) någonstans i filen men jag vet inte hur man gör det eller ens om det fungerar.

Detta kan bara vara ett av de spel som inte kommer att köras med Vista.

EDIT: Ja och ja, jag försökte köra som admin. Jag har också provat flera olika av förenligheten lägen.
Old 28 august 2008, 11:00
Moderator-gruppen

Citat:
Ursprungligen postat av Bubba View Post
Jag hittade en "fix" som kräver att en rad av kod (. Dll) någonstans i filen men jag vet inte hur man gör det eller ens om det fungerar.
Har du en länk till denna korrigering?

Old 28 august 2008, 11:47
Givargruppen

Japp, jag menade att införa det i det senaste inlägget, men blev distraherad av min dotter, lol. Här:

http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143

Jag har laddat ner filen, jag vet inte var för att uttrycka sig eller hur man ska uttrycka det finns ..........,.
Old 28 august 2008, 13:10
Moderator-gruppen

Det skulle bara vara en fråga om att dra och släppa den i spel program mappen.

Måste vara värt ett försök.

Old 28 august 2008, 13:46
Givargruppen

Fungerade inte, jag bara provat den. och ja, det var värt ett försök. Alla andra förslag?

Dang, jag bara såg jag bara har 13 Spelningar av utrymme på min hårddisk. Temne att få en annan Raptor och sedan bugg du stipendiater om RAID. Tur att det redan finns en handledning om att här .............
Old 28 august 2008, 14:24
Moderator-gruppen

Om allt du vill ha mer utrymme, då RAID troligen är inte rätt väg att gå. Det kommer bara ge dig redundency eller flera hastighet.

Jag vet inte mycket om spel så förhoppningsvis någon annan som kommer att träda in

Old 29 august 2008, 03:58
Givargruppen

Jo tack ändå. Antagligen ett tecken från ovan för att börja läsa på min A + bok och inte spela spel lol.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Har HJT fungera på Vista? Bubba Virus, spionprogram och säkerhet 5 17 december 2008 14:18
Har Acer F-22 Arbete Med 64 bitars Vista? Rapolyne Grafikkort & Skärmar 7 4 november 2008 06:47
Vista Ljudinspelaren. hur fungerar det ashmehta General Software Chat 3 12 maj 2008 12:30
Kommer min dator spelen fungerar med Vista? xAlanxEnglandx PC & Console Gaming 3 24 december 2007 15:53
IE7 inte fungerar på Vista Home Premium HistoryGirl Webbläsare & FTP Klienter 8 20:e sep 2007 11:55
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.