![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag försökte få Knights i Gamla Republiken, The Sith Lords att köra på min Vista-system med någon tur i går kväll. Den har några idéer? EDIT: Jag har provat den Kompatibilitet läge utan kärlek redan så att verkar inte fungera, jag trodde det var tänkt att arbeta med evertyhing lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad som faktiskt händer när du försöker köra den? Har du provat att köra den som en förhöjd användare (som admin)?
|
| |||
| |||
| "Star Wars: Knights av Gamla republiken II: The Sith Lords har slutat fungera. Ett problem har lett till att programmet slutar fungera korrekt. Windows kommer colse programmet och meddela dig om en lösning finns tillgänglig. " Det dyker upp när jag försöker spela. LOL varannan "drag" på menyraden utom spela spelet. Jag kan konfigurera den, uppdatera det, registrera den, hör öppnandet musik men jag kan inte spela den. Jag hittade en "fix" som kräver att en rad av kod (. Dll) någonstans i filen men jag vet inte hur man gör det eller ens om det fungerar. Detta kan bara vara ett av de spel som inte kommer att köras med Vista. EDIT: Ja och ja, jag försökte köra som admin. Jag har också provat flera olika av förenligheten lägen. |
|
| |||
| |||
| Har du en länk till denna korrigering?
__________________ serverguy |
|
| |||
| |||
| Japp, jag menade att införa det i det senaste inlägget, men blev distraherad av min dotter, lol. Här: http://www.old-republic.com/index.ph...ileinfo&id=143 Jag har laddat ner filen, jag vet inte var för att uttrycka sig eller hur man ska uttrycka det finns ..........,. |
|
| |||
| |||
| Det skulle bara vara en fråga om att dra och släppa den i spel program mappen. Måste vara värt ett försök.
|
| |||
| |||
| Fungerade inte, jag bara provat den. och ja, det var värt ett försök. Alla andra förslag? Dang, jag bara såg jag bara har 13 Spelningar av utrymme på min hårddisk. Temne att få en annan Raptor och sedan bugg du stipendiater om RAID. Tur att det redan finns en handledning om att här ............. |
|
| |||
| |||
| Om allt du vill ha mer utrymme, då RAID troligen är inte rätt väg att gå. Det kommer bara ge dig redundency eller flera hastighet. Jag vet inte mycket om spel så förhoppningsvis någon annan som kommer att träda in
|
| |||
| |||
| Jo tack ändå. Antagligen ett tecken från ovan för att börja läsa på min A + bok och inte spela spel lol. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Har HJT fungera på Vista? | Bubba | Virus, spionprogram och säkerhet | 5 | 17 december 2008 14:18 |
| Har Acer F-22 Arbete Med 64 bitars Vista? | Rapolyne | Grafikkort & Skärmar | 7 | 4 november 2008 06:47 |
| Vista Ljudinspelaren. hur fungerar det | ashmehta | General Software Chat | 3 | 12 maj 2008 12:30 |
| Kommer min dator spelen fungerar med Vista? | xAlanxEnglandx | PC & Console Gaming | 3 | 24 december 2007 15:53 |
| IE7 inte fungerar på Vista Home Premium | HistoryGirl | Webbläsare & FTP Klienter | 8 | 20:e sep 2007 11:55 |
| Thread Tools | |
| |