![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat als ik het zie.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Same with me Dave, het is een goed idee en al, maar tenzij het een verplichting van overheden om te kunnen worden opgenomen op moederborden, zal het niet worden. Zoals immers iemand die niet zal kopen, een moederbord, want het heeft een anti-piraterij-chip op. En het zou kosten moederbord manufaturers meer om de planken.
| |||
| |||
| Plus dit spul is normaal touted als uncrackable wanneer het niet is. Iemand die altijd de neiging om te zoeken naar een manier omheen. |
|
| |||
| |||
| Dat is zeer juist, elke keer noew anti-piraterij spul komt uit, het is naar verluidt uncrackable, yethere we zijn, proberen om het te stoppen. |
|
| |||
| |||
| Ik zeg niet ik ben geen voorstander van zijn, het is net dit spul nooit lijkt te werken. Ik denk ook dat deze bedrijven willen / noodzaak tot bescherming van hun gegevens een manier vinden dat niet de kosten van de mensen die proberen niet te kraken het toch. Zij gaan ervan zullen we alle meer betalen voor onze mobos, waarom moet ik als ik ben niet verantwoordelijk voor het probleem in de eerste plaats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "uncrackable" .... hmmmmmm. ........ Ik meen mij te herinneren Hitler zei dat over Enigma.
De Titanic was "onzinkbare" te onthouden? De geschiedenis leert ons dat er niets is 100% veilig .... als kan worden gecodeerd, dan kan worden ongecodeerd. I dont spelen spelletjes en dont proberen te kraken, maar het maken van een verklaring zoals die is, zoals het gooien van de handschoen aan miljoenen inbrekers over de hele wereld. Velen van hen zijn dol op een uitdaging en niet als een hobby, niet voor geld. Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Het kan niet werken maar het moet een begin. Zijn een goede zaak dat bedrijven beginnen te treden harder op piraten. Wat i dont begrijpen is waarom stoppen bij spellen. Hoe zit het met de £ 3000 + Adobe CS3 master-collecties die krijgen piraatproducten alledaagse en niet te vergeten oporating systemen. Waarom alleen aandacht voor de £ 30 - £ 40 games? Toch zijn een begin |
|
| |||
| |||
| Err, het is niets nieuws, ze zijn kraken sinds de allereerste Windows. Alle software wordt geleverd met encryptie of online activering, enz., die zij hebben geprobeerd om en meer veilig voor jaren. |
|
| |||
| |||
| Yer i know, maar dit is de eerste hardware implamented poging is het niet?? |