mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Atari for å avslutte spillet piratkopiering

Reply

Thread Tools
Old 25 mai 2008, 14:01
New Member Group

Sitat:
Talt på gårsdagens Wedbush Morgan Securities årlige Management Access Conference, den Atari grunnleggeren foreslo at spillet piratkopiering snart en ting fra fortiden, takket være en ny chip.
"Det er en Stealth kryptering chip kalt TPM som går på hovedkort for de fleste av datamaskiner som kommer ut nå, sier han påpekte
"Hva som sier at i spillene virksomhet vil vi være i stand til å kryptere et helt kontrollerbar privatnøkkel i kryptering verden - noe som er uncrackable med folk på internett og ved å gi bort passord - som vil gi et enormt marked for å utvikle i noen av de områder hvor piratkopiering har blitt et reelt problem. "
Bushnell mener piratkopiering av filmer og musikk, men er trolig unstoppable fordi "hvis du kan se den, og du kan høre det, kan du kopiere det."
"Spill er en annen sak, fordi spillene er så integrert med koden. TPM vil faktisk absolutt stoppe piratkopiering av gameplay.
"Så snart de installerte base av TPM hardware chip blir stort nok, vil vi begynne å se inntekter kommer fra Asia og India på en tid da før det ikke fornuftig."
Jeg lurer på om det vil gni av.
Old 25 mai 2008, 14:06
Administrator Group

Jeg vil tro det når jeg ser den.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 25 mai 2008, 14:39
Donor Group

Samme med meg Dave, er det en god idé og alle, men med mindre det er gjort et krav fra myndighetene for å bli inkludert på hovedkort, blir det ikke. Som tross alt, noen vil ikke kjøpe et hovedkort fordi den har en anti-piracy chip på den. Og det ville koste hovedkort manufaturers mer å gjøre styrene.

Min System: Først OC

Prosessor (er):
Intel E2180@2.85
Hovedkort:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-minne:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (er):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk stasjon (er):
Hitachi DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Cooling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Nettverk / Internett:
ombord / ha 10Meg virgin kabel
Skjerm (er):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 25 mai 2008, 14:42
Administrator Group

Plus dette er normalt spioneringen som uncrackable når den ikke er det.

Noen har alltid en tendens til å finne en vei rundt det.
Old 25 mai 2008, 14:52
Donor Group

Det er veldig sant, hver gang noew Antipiratpolicy ting kommer ut, kan det sies å være uncrackable, yethere vi prøvde å stoppe det.
Old 25 mai 2008, 14:57
Administrator Group

Jeg sier ikke jeg ikke støtter det, det er bare dette aldri ser ut til å fungere.

Jeg mener også disse selskapene som ønsker / trenger å beskytte sine data finne en måte som ikke koster veldig personer som ikke prøver å knekke den likevel.

De antar vi vil betale mer for våre mobos, hvorfor skal jeg når jeg er ikke ansvarlig for problemet i utgangspunktet.
Old 26 mai 2008, 04:37
Donor Group

"uncrackable" .... hmmmmmm. ........ Jeg synes å huske Hitler sa at om Enigma.

The Titanic var "unsinkable" for å huske?

Historien forteller oss at ingenting er 100% sikker .... hvis det kan være kryptert, så det kan være ukryptert.

I dont spille spill og ikke prøver å knekke dem, men å lage en uttalelse som det, er som å kaste ned kjørehanske til millioner av crackere hele verden. Mange av dem elsker en utfordring og gjør det som en hobby, ikke for penger.

Min System: Hjem Bygg

Prosessor (er):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Hovedkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM-minne:
4GB (3.25gb synlig)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-styret
Harddisk (er):
250 GB SATA & 400gb SATA
Optisk stasjon (er):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Stock / 550w Silent
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 26 mai 2008, 10:32
New Member Group

Det er kanskje ikke fungere, men det må være en begynnelse. Sitt gode at bedrifter begynner å sprekke ned hardere på sjørøvere. Hva jeg ikke forstår er hvorfor stoppe på spill. Hva med £ 3000 + Adobe CS3 master samlinger som får piratkopiert dagligdagse ikke å nevne oporating systemer. Hvorfor bare fokusere på £ 30 - £ 40 spillene?? Fortsatt sin starttid
Old 26 mai 2008, 10:40
Administrator Group

Err, det er ikke nytt, de har vært cracking ned siden den aller første Windows.

All programvare som følger med kryptering eller online aktivisering ol som de har blitt prøver å fremme og gjøre mer sikker i årevis.
Old 26 mai 2008, 11:32
New Member Group

Yer jeg vet, men dette er den første maskinvaren implamented forsøk er det ikke???
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.