![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil tro det når jeg ser den.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samme med meg Dave, er det en god idé og alle, men med mindre det er gjort et krav fra myndighetene for å bli inkludert på hovedkort, blir det ikke. Som tross alt, noen vil ikke kjøpe et hovedkort fordi den har en anti-piracy chip på den. Og det ville koste hovedkort manufaturers mer å gjøre styrene.
| |||
| |||
| Plus dette er normalt spioneringen som uncrackable når den ikke er det. Noen har alltid en tendens til å finne en vei rundt det. |
|
| |||
| |||
| Det er veldig sant, hver gang noew Antipiratpolicy ting kommer ut, kan det sies å være uncrackable, yethere vi prøvde å stoppe det. |
|
| |||
| |||
| Jeg sier ikke jeg ikke støtter det, det er bare dette aldri ser ut til å fungere. Jeg mener også disse selskapene som ønsker / trenger å beskytte sine data finne en måte som ikke koster veldig personer som ikke prøver å knekke den likevel. De antar vi vil betale mer for våre mobos, hvorfor skal jeg når jeg er ikke ansvarlig for problemet i utgangspunktet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "uncrackable" .... hmmmmmm. ........ Jeg synes å huske Hitler sa at om Enigma.
The Titanic var "unsinkable" for å huske? Historien forteller oss at ingenting er 100% sikker .... hvis det kan være kryptert, så det kan være ukryptert. I dont spille spill og ikke prøver å knekke dem, men å lage en uttalelse som det, er som å kaste ned kjørehanske til millioner av crackere hele verden. Mange av dem elsker en utfordring og gjør det som en hobby, ikke for penger. Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Det er kanskje ikke fungere, men det må være en begynnelse. Sitt gode at bedrifter begynner å sprekke ned hardere på sjørøvere. Hva jeg ikke forstår er hvorfor stoppe på spill. Hva med £ 3000 + Adobe CS3 master samlinger som får piratkopiert dagligdagse ikke å nevne oporating systemer. Hvorfor bare fokusere på £ 30 - £ 40 spillene?? Fortsatt sin starttid |
|
| |||
| |||
| Err, det er ikke nytt, de har vært cracking ned siden den aller første Windows. All programvare som følger med kryptering eller online aktivisering ol som de har blitt prøver å fremme og gjøre mer sikker i årevis. |
|
| |||
| |||
| Yer jeg vet, men dette er den første maskinvaren implamented forsøk er det ikke??? |