![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror det när jag ser det.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Samma med mig Dave, det är en bra idé och alla, men om det inte har gjort ett krav från regeringar för att tas upp på moderkort är det inte. Som trots allt någon som inte kommer att köpa ett moderkort eftersom det har en anti-piracy chip på det. Och det skulle kosta moderkort manufaturers mer att göra skivor.
| |||
| |||
| Plus det här är normalt touted som uncrackable när det inte är. Någon har alltid en tendens att hitta en väg runt det. |
|
| |||
| |||
| Det är mycket sant, varje gång noew antipiratverksamhet grejer kommer ut, det är sägs vara uncrackable, yethere vi är, försöker stoppa den. |
|
| |||
| |||
| Jag kan inte säga att jag inte stöder det, det är just det här aldrig verkar fungera. Jag tycker också att dessa företag som vill / behöver för att skydda sina data på ett sätt som inte kostar mycket människor som inte försöker att knäcka det ändå. Det är förutsatt att vi alla kommer att betala mer för våra mobos, varför skulle jag när jag är inte ansvarig för problem i första hand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "uncrackable" .... hmmmmmm. ........ Jag tyckte att Hitler sade att om Enigma.
Titanic var "unsinkable" också kommer ihåg? Historien lär oss att inget är 100% säker .... om det kan vara krypterad, så det kan okrypterat. I dont spela spel och dont försök att knäcka dem, men att göra ett uttalande som detta, är som att kasta ner stridshandsken miljontals krackningsanläggningarna hela världen. Många av dem älskar en utmaning och göra det som en hobby, inte för pengar. Mitt System: Hem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Det kanske inte fungerar men det måste vara en början. Dess bra att företag börjar att slå ner hårdare på pirater. Vad jag dont förstå varför stanna vid spel. Hur är det med £ 3000 + Adobe CS3 master samlingar att få piratkopierade vardagliga inte nämna oporating system. Varför bara fokusera på £ 30 - £ 40 spel??? Återstår att börja |
|
| |||
| |||
| Err, det är inget nytt, de har Krackning sedan de allra första Windows. All programvara levereras med kryptering eller online aktivering etc. som de har försökt att gå och göra det mer säkert för år. |
|
| |||
| |||
| Yer jag vet men det är första hårdvara implamented försök är det inte???? |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Vad är det bästa PC-spel? | kittengirl38654 | PC & Console Gaming | 30 | 5 mars 2009 15:13 |
| Vilka spel för att få | xactly | PC & Console Gaming | 11 | 19 august 2008 15:05 |
| Gamla PC Game | Kev64942 | PC & Console Gaming | 1 | 13 sep 2007 09:32 |
| Bästa spelet någonsin! | djungel-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 1:a sep 2007 12:36 |
| X-Men The Game | swordude | PC & Console Gaming | 1 | 21 oktober 2006 10:08 |
| Thread Tools | |
| |