mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Godkjenning erron på Sims 3, Kan noen hjelpe!

Reply

Thread Tools
Old 6 juni 2009, 14:02
New Member Group

Default Godkjenning erron på Sims 3, Kan noen hjelpe!

Så liker jeg oppgitt Jeg har The Sims 3 og hver gang jeg prøver å laste den opp til å spille det, det står "Godkjenningsfeil" og jeg har tryed alt. det installert fine og jeg selv registerd det på nettet uten problem. Jeg har en Toshiba laptop, og tilsynelatende er felles med denne maskinen? Jeg brukte $ 57,00 på dette spillet og jeg er ikke å gi opp! Kan noen hjelpe meg!
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
The Sims 2 vil ikke spille - "Sørg for The Sims 2 plate i stasjonen" - Feil Quinton PC & Console Gaming 1 4 juni 2009 10:46
Hva med SSL-autentisering? Jase General Software Chat 1 30 desember 2008 05:07
Godkjenning uendelig tid Black Magic PC & Console Gaming 3 20 oktober 2008 07:27
Trådløst godkjenning mislyktes på grunn av tidsavbrudd .. HJELP fin7880 Nettverk, modem og VoIP 2 17nde sep 2008 04:21
Sims 2 neste EP xactly PC & Console Gaming 14 27 oktober 2007 12:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.