![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej, Jeg spørger mig selv, hvis nogen kan hjælpe mig med fejlfinding af et par probs, jeg har med WoW: 1. Ubegrænset vente tid, hvor "Henter Character List" 2. Efter sletning Cache, Interface og WTF mapper fra de vigtigste mappe for at løse ovennævnte problem, og nu er der ubegrænset vente tid, hvor "Godkender" Også i dag var den store dag for patch 3.0.1 / 2 og er stadig et par verden ned, og den officielle hjemmeside er unfindable det meste af dagen. Tak for enhver hjælp, og jeg holder indsendt om eventuelle ændringer. NYE udvikling - nu er jeg i stå med "Connecting" stadium, og den undlader det meste af tiden, selv om jeg har en aktiv forbindelse til internettet.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er søger på internettet arbejde bøde? Har du forsøgt at sende en mail til WOW support?
| |||
| |||
| Jamen det viser sig, at alt var ned til et andet 8 timer ved snestorm, så i stedet for vedligeholdelse under 12hrs, som det burde have, tog det 20 ... Anyways, nu alt er i orden, og spillet er endnu bedre nu.
__________________ Tjah, jeg er officielt en semipro musiker ![]() 1. gig er den 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad for, at den fungerer så nu.