Authentication ääretön määrä aikaa Hei,
Ihmettelen jos joku voi auttaa minua vianmääritys muutaman probs että olen kanssa WoW:
1. Rajoittamaton odota kun "Noudetaan Character List"
2. Kun poistamalla Välimuisti, Interface ja WTF kansiot tärkeimmät kansio ratkaista edellä ongelma, ja nyt siellä on rajoittamaton odota kun "käyttöoikeutta"
Myös tänään oli suuri päivä patch 3.0.1 / 2 ja heidän on vielä muutama Realms alas ja virallinen sivusto on unfindable suurimman osan päivästä.
Kiitos, että apua ja i on pidettävä lähetetty mitään muutoksia.
UUDET kehittäminen - Nyt olen juuttunut kanssa "Connecting" vaiheessa, ja se ei ole suurimman osan ajasta, vaikka olen aktiivinen Internet-yhteyttä.
__________________ No, olen virallisesti semipro muusikko 
1. keikka on 7. kesäkuuta 2009
My System: Deathstar 1,0 / Luoton MacBook Processor (s): Core 2 Quad / Dual-Core | Emolevy: Uusi HP asia / MacBook asia | RAM-muisti: 4GB DDR2 / 1GB DDR2 | Graphics Card (s): nVidia GeForce 8600GT | Äänikortti: Intel (r) integroidut | Kiintolevy (t): 1tb SATA / Mac 120GB | Optinen asema (t): Hitachi Blu-ray / integroitu | Asia / PSU: HP varastossa / Mac Stock | Jäähdytys: Tavallisesta jäähdytin ja tuuletin / Sama | Network / Internet: Intel (r) Integroitu / Mac AirPort | Monitor (t): HP w2408 / MacBook asia | Operating System (s): Vista sp1 / Mac OS X Leopard (10,5) | |