![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| He, Ik vraag mij af of er iemand kan me helpen oplossen van enkele probs die ik heb met WoW: 1. Onbeperkt wachten als "ophalen Character List" 2. Na het verwijderen van Cache, Interface en WTF mappen uit de hoofdmap op te lossen bovenstaande probleem en nu is er onbeperkt wachten als "Verifiëren" Ook vandaag was de grote dag voor patch 3.0.1 / 2 en hun nog steeds een paar rijken en de officiële site is onvindbaar voor de meeste van de dag. Bedankt voor alle hulp en ik zal houden op eventuele wijzigingen. NEW Developement - Nu ben ik vast met de "Connecting" fase en deze niet het merendeel van de tijd ook al heb ik een actieve verbinding met het internet.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is het browsen op het web werken? Heeft u geprobeerd emailen WOW ondersteuning?
| |||
| |||
| Nou blijkt dat alles was voor nog eens 8 uur bij Blizzard dus in plaats van het onderhoud rekening 12hrs zoals het zou moeten zijn, duurde het 20 ... Anyways, nu alles is prima en het spel is zelfs nog beter nu.
__________________ Nou, ik ben officieel een semipro muzikant ![]() 1e optreden is het de 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Blij dat het werkt dan nu.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Authenticatie erron op Sims 3, Kan iemand ons helpen!? | ehsankhan | PC & Gaming Console | 0 | Van de 6 juni 2009 14:02 |
| Hoe zit het met de SSL-verificatie? | Jase | Algemene programmatuurnoot Chat | 1 | 30 dec 2008 05:07 |
| Draadloze verificatie is mislukt omdat de time-out .. HELP | fin7880 | Netwerken, modems & VoIP | 2 | 17e sep 2008 04:21 |
| Get rid of vermindering van het bedrag van advertenties. | B! Ll | Gemeenschap Nieuws & Chat | 22 | 5 Dec 2007 09:04 |
| Wat is de beste hoeveelheid tijd te wachten tussen de sets bij het heffen van gewichten? | ga cavs | Off Topic Discussie | 5 | 21 mrt 2007 06:44 |
| Thread Tools | |
| |