![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei, Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å løse noen probs som jeg har med WoW: 1. Ubegrenset vente tid da "Retrieving Tegnstøtte List" 2. Etter sletting Cache, Interface og WTF mappene fra hovedsiden mappen å løse over problemet, og nå er det ubegrenset vente tid da "Godkjenner" Også i dag var den store dagen for patch 3.0.1 / 2 og er fortsatt noen få Realms ned og det offisielle nettstedet er unfindable for det meste av dagen. Takk for hjelp, og jeg skal ha lagt inn på noen endringer. NEW DEVELOPEMENT - nå er jeg stuck med "Connecting" scene og den ikke mesteparten av tiden, selv om jeg har en aktiv tilkobling til Internett.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du surfer nettet fungerer bra? Har du prøvd å sende e-post WOW support?
| |||
| |||
| Vel det seg at alt var nede for en 8 timer til snøstorm så i stedet for vedlikehold tar 12hrs som den skal ha, det tok 20 ... Anyways, nå er alt bra og spillet er enda bedre nå.
__________________ Vel, jeg er offisielt en semipro musiker ![]() 1ste gig er den 7 juni 2009 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Glad det fungerer så nå.