![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hallå,
Jag undrar om någon kan hjälpa mig att felsöka några probs som jag har med WoW: 1. Obegränsad vänta Temne när "Hämtar teckenlistan" 2. Efter strykning Cache, Interface och WTF mappar från huvudmappen för att lösa ovanstående problem, och nu finns det obegränsade vänta Temne när "Verifiera" Även i dag var den stora dagen för patch 3.0.1 / 2 och finns fortfarande ett fåtal världarna ner och den officiella hemsidan har unfindable under större delen av dagen. Tack för all hjälp och jag skall hålla postat på några ändringar. NYA utveckling - nu är jag fast med "Anslut" skede och att den inte större delen av tiden trots att jag har en aktiv anslutning till Internet.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du surfar på webben fungera bra? Har du provat att e-posta WOW stöd?
|
|||
|
|||
|
Tja det visar sig att allt var för en 8 timmar i snöstorm så i stället för underhåll med 12hrs som den borde ha, det tog 20 ... Hur som helst, nu allt är bra och spelet är ännu bättre nu.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Glad att den fungerar så nu.