mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sikkerhedskopiering af Direct2Drive Games

Reply

Thread Tools
Old 2. juni 2009, 13:23
Ny Medlem Gruppen

Jeg kører Vista fra en Mac, og jeg ikke giver Windows-partition nok harddisk plads til at holde det som en reel usuable computer (jeg var ikke klar over, at OS af Vista ville tage op omkring 10-15 GB plads).

Anyway, jeg prøver på at finde ud af hvordan du holder et spil og spil filer Fallout 3, som jeg hentet fra Direct2Drive.
Er der en måde at jeg kan lige kopiere spillet filer til en ekstern harddisk og bare genindlæse når jeg ompartitionere min computer?

Jeg er ikke så bekymrede for at miste spillet sig selv, fordi jeg kan gå tilbage i Direct2Drive og netop redownload Fallout ... men mit spil filer vil blive tabt.

Enhver hjælp ville være awesome!
Old 2. juni 2009, 13:30
Donor-Gruppen

Spillet filer selv kan blive kopieret over, og føres tilbage til at holde gemte spil, ja.

Men spil som programmer der skal installeres og skal geninstalleres bagefter, så bare kopiere spillet gemmer bck i den samme fil, og den vil anerkende dem og spille hos dem.

NB: Jeg er ikke i alle omstændigheder tolerere ulovlig downloading eller kopiering af spil eller anden form for anvendelse. Enhver sådan aktion sker på egen risiko, og jeg selv, andet forum medlemmer eller forum sig selv kan ikke holdes ansvarlig.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.