vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Backing Up Direct2Drive Pelit

Reply

Thread Tools
Old 2 kesäkuu 2009, 13:23
Uusi Jäsen

Default Backing Up Direct2Drive Pelit

Olen käynnissä Vistan Mac, enkä antaa Windows-osion tarpeeksi kiintolevy tilaa, että se pidetään todellinen usuable tietokoneeseen (I wasn't tietoinen siitä, että käyttöjärjestelmä on Vista veisi noin 10-15 Gt).

Joka tapauksessa, olen yrittänyt selvittää, miten pitää peliä ja pelin tiedostoja Fallout 3, että olen ladata Direct2Drive.
Onko niin, että en voi suoraan kopioida pelin tiedostot ulkoinen kiintolevy ja juuri reload kun jakautuu minun tietokone?

En ole liian huolissaan menettämättä itse peliin, koska en voi mennä takaisin Direct2Drive ja juuri redownload Fallout ... mutta minun pelin tiedostot katoavat.

Kaikki apu olisi mahtavaa!
Old 2 kesäkuu 2009, 13:30
Rahoittajien ryhmän

Default Backing Up Direct2Drive Pelit

Peli tiedostot itse voi kopioida ja siirtää takaisin pitää tallennettuja pelejä, kyllä.

Kuitenkin Pelit kuten sovelluksia on asennettu ja ne on asennettava uudelleen sen jälkeen, sitten vain kopioida peli tallentaa bck osaksi samaa tiedostoa, ja se tunnistaa ne ja pelata niitä.

Huom: En millään suvaita laitonta lataamista tai kopiointi pelejä tai muunlaista soveltamista. Tällainen toiminta on tehdä omalla vastuulla, ja minä, muiden jäsenten kesken tai foorumi sinänsä ei voida katsoa olevan vastuussa.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Varmuuskopiointi VJH General Software Chat 6 16. lokakuu 2008 14:49
Ohje please? Varmuuskopiointi kannettava tietokone PrimaFlower General Software Chat 12 1st Apr 2008 07:14
Varmuuskopiointi Muay General Software Chat 4 13th Jan 2008 20:18
Varmuuskopiointi - mikä on luotettava menetelmä? SCOBAHCAN Rautatavaran Chat 1 1. Jan 2008 16:25
Ohje varmuuskopioida tietoja, PLEASE! hodgey1968 Windows-käyttöjärjestelmät 1 21. lokakuu 2007 03:08
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.