![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen käynnissä Vistan Mac, enkä antaa Windows-osion tarpeeksi kiintolevy tilaa, että se pidetään todellinen usuable tietokoneeseen (I wasn't tietoinen siitä, että käyttöjärjestelmä on Vista veisi noin 10-15 Gt). Joka tapauksessa, olen yrittänyt selvittää, miten pitää peliä ja pelin tiedostoja Fallout 3, että olen ladata Direct2Drive. Onko niin, että en voi suoraan kopioida pelin tiedostot ulkoinen kiintolevy ja juuri reload kun jakautuu minun tietokone? En ole liian huolissaan menettämättä itse peliin, koska en voi mennä takaisin Direct2Drive ja juuri redownload Fallout ... mutta minun pelin tiedostot katoavat. Kaikki apu olisi mahtavaa! |
|
| |||
| |||
| Peli tiedostot itse voi kopioida ja siirtää takaisin pitää tallennettuja pelejä, kyllä. Kuitenkin Pelit kuten sovelluksia on asennettu ja ne on asennettava uudelleen sen jälkeen, sitten vain kopioida peli tallentaa bck osaksi samaa tiedostoa, ja se tunnistaa ne ja pelata niitä. Huom: En millään suvaita laitonta lataamista tai kopiointi pelejä tai muunlaista soveltamista. Tällainen toiminta on tehdä omalla vastuulla, ja minä, muiden jäsenten kesken tai foorumi sinänsä ei voida katsoa olevan vastuussa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Varmuuskopiointi | VJH | General Software Chat | 6 | 16. lokakuu 2008 14:49 |
| Ohje please? Varmuuskopiointi kannettava tietokone | PrimaFlower | General Software Chat | 12 | 1st Apr 2008 07:14 |
| Varmuuskopiointi | Muay | General Software Chat | 4 | 13th Jan 2008 20:18 |
| Varmuuskopiointi - mikä on luotettava menetelmä? | SCOBAHCAN | Rautatavaran Chat | 1 | 1. Jan 2008 16:25 |
| Ohje varmuuskopioida tietoja, PLEASE! | hodgey1968 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 21. lokakuu 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |