![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben Vista draait vanaf een Mac, en ik heb niet de windows partitie harddisk genoeg ruimte te houden als een echt bruikbaar computer (wasnt Ik weet dat het besturingssysteem van Vista zou nemen ongeveer 10-15 GB aan ruimte). Hoe dan ook, ik probeer uit te vinden hoe u een spel en het spel Fallout 3 bestanden die ik gedownload van Direct2Drive. Is er een manier die ik kan meteen het spel kopiëren van bestanden naar een externe harde schijf en slechts herladen wanneer ik opnieuw mijn computer? Ik ben niet al te bezorgd over het verlies van het spel zelf, want ik kan weer in Direct2Drive en net redownload Fallout ... maar mijn spel bestanden gaan verloren. Alle hulp zou awesome! |
|
| |||
| |||
| Het spel zelf bestanden kunnen worden gekopieerd en overgebracht naar houden opgeslagen games, ja. Maar games zoals applicaties moeten worden geïnstalleerd en moet daarna opnieuw worden geïnstalleerd, dan kopieer het spel slaat bck in hetzelfde bestand, en het zal erkennen, en spelen met hen. NB: Ik niet in ieder geval vergoelijken illegaal downloaden of kopiëren van games of enige andere vorm van toepassing. Een dergelijke maatregel wordt gedaan op uw eigen risico, en ikzelf, de andere leden van het Forum of het forum zelf niet verantwoordelijk kan worden gehouden. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een back-up | VJH | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 16 okt 2008 14:49 |
| Help alstublieft? Een back-up laptop | PrimaFlower | Algemene programmatuurnoot Chat | 12 | De 1 april 2008 07:14 |
| Een back-up | muay | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 13 Jan 2008 20:18 |
| Een back-up maken - wat is de meest betrouwbare methode? | SCOBAHCAN | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 1 januari 2008 16:25 |
| Hulp bij back-ups van gegevens, PLEASE! | hodgey1968 | Windows besturingssystemen | 1 | 21 okt 2007 03:08 |
| Thread Tools | |
| |