mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Sikkerhetskopiering Direct2Drive Games

Reply

Thread Tools
Old 2 juni 2009, 13:23
New Member Group

Default Sikkerhetskopiering Direct2Drive Games

Jeg kjører Vista fra en Mac, og jeg ga ikke Windows-partisjonen nok harddrive mellomrom for å holde det som en reell usuable datamaskinen (jeg var ikke klar over at OS av Vista vil ta ca 10-15 GB lagringsplass).

Uansett, jeg prøver å finne ut hvordan å holde et spill og spillet filer Fallout 3 som jeg lastet ned fra Direct2Drive.
Er det en måte jeg kan rett kopi spillet filer til en ekstern harddrive og bare reload når jeg repartisjonere datamaskinen?

Jeg er ikke så bekymret for å miste spillet selv fordi jeg kan gå tilbake i Direct2Drive og bare redownload Fallout ... men mine spill filer går tapt.

Eventuelle hjelpe ville være kjempebra!
Old 2 juni 2009, 13:30
Donor Group

Default Sikkerhetskopiering Direct2Drive Games

Spillet filene kan kopieres over, og overføres tilbake for å holde lagrede spill, ja.

Men spill som programmene må være installert, og må installeres på nytt etterpå, så bare kopiere spillet sparer bck i samme fil, og det vil gjenkjenne dem og spille dem.

NB: Jeg har ikke på noen condone ulovlig nedlasting eller kopiering av spill eller noen annen form for program. Alle slike tiltak er gjort på egen risiko, og meg selv, andre forum medlemmer eller forumet seg selv kan ikke holdes ansvarlig.

Min System: FordyPC

Prosessor (er):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Hovedkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-minne:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY NVIDIA GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (er):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optisk stasjon (er):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Case / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Skjerm (er):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.