![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg kjører Vista fra en Mac, og jeg ga ikke Windows-partisjonen nok harddrive mellomrom for å holde det som en reell usuable datamaskinen (jeg var ikke klar over at OS av Vista vil ta ca 10-15 GB lagringsplass). Uansett, jeg prøver å finne ut hvordan å holde et spill og spillet filer Fallout 3 som jeg lastet ned fra Direct2Drive. Er det en måte jeg kan rett kopi spillet filer til en ekstern harddrive og bare reload når jeg repartisjonere datamaskinen? Jeg er ikke så bekymret for å miste spillet selv fordi jeg kan gå tilbake i Direct2Drive og bare redownload Fallout ... men mine spill filer går tapt. Eventuelle hjelpe ville være kjempebra! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spillet filene kan kopieres over, og overføres tilbake for å holde lagrede spill, ja.
Men spill som programmene må være installert, og må installeres på nytt etterpå, så bare kopiere spillet sparer bck i samme fil, og det vil gjenkjenne dem og spille dem. NB: Jeg har ikke på noen condone ulovlig nedlasting eller kopiering av spill eller noen annen form for program. Alle slike tiltak er gjort på egen risiko, og meg selv, andre forum medlemmer eller forumet seg selv kan ikke holdes ansvarlig. Min System: FordyPC
|