![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag använder Vista från en Mac, och jag gav inte Windows-partitionen nog hårddisk utrymme för att hålla det som en verklig usuable dator (jag var inte medveten om att OS i Vista skulle ta upp ca 10-15 GB utrymme).
Hursomhelst, jag försöker lista ut hur man kan föra en match och spelet filer Fallout 3 som jag hämtat från Direct2Drive. Finns det något sätt att jag kan rak kopia spelet filer till en extern hårddisk och bara ladda om när jag ut min dator? Jag är inte alltför orolig för att förlora spelet själv eftersom jag kan gå tillbaka till Direct2Drive och bara redownload Fallout ... men mitt spel filer går förlorade. Någon hjälp skulle vara häftigt! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Spelet filer själva kan kopieras över och tillbaka för att hålla sparade spel, ja.
Men spelen likadana program måste installeras och kommer att behöva installeras efteråt, sedan bara kopiera spelet sparar bck i samma ärende, och det kommer att erkänna dem och spela upp från dem. OBS! Jag inte i alla fall tolererar olaglig nedladdning eller kopiering av spel eller någon annan form av ansökan. Alla sådana åtgärder sker på egen risk, och jag själv, andra forum medlemmar eller forumet själv kan inte hållas ansvarig. Mitt System: FordyPC
|