![]() |
|
| |||
| |||
| We allemaal de liefde online spelen, toch? Its great! Het gaat geld kosten te gebruiken! Hoera! Wacht .. Ik dacht dat hij vrij is? Onlangs las ik een bericht waarin Sony geïnterviewd sommige mensen in Azië en vroeg of ze zouden betalen voor de PSN en het lijkt erop dat het stelletje dwazen zei ja .. Het artikel is op google nieuws door te typen in het Playstation netwerk. Haar naam "Sony aan te rekenen voor het PSN" Ik hoop dat god dit isnt true of wont gebeuren omdat Sony hebben genoeg problemen zoals het is, dit niet zal helpen bij alles. Ik voor mij zou stoppen met het gebruik van vrijwel elke online dienst, PSN moeten vrij blijven. |
|
| |||
| |||
| Vrij is de ENIGE sterkte van de PS3 heeft meer dan de 360. Cue veel vervelende reacties van PS3 liefhebbers overal: ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Blu ray is mooi ook niet, dat zie ik mezelf met behulp van het in de komende jaren
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Als u gebruik wilt maken van Blu-Ray doe jezelf een plezier en niet krijgen een PS3 om die reden, krijgen een goede speler. De hele eenheid PS3 goedkoper is dan een Blu-Ray speler voor een reden xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PS3 Blue-ray-schijf is uiterst traag. dit is de reden waarom de meeste games hebben veel ongecomprimeerde bestanden die nemen veel ruimte op de blue ray-schijf, waardoor minder tijd lezen.
|
| |||
| |||
| Dont je een link, als je leest het en volg mijn Google-instructies een artikel over Tech Radar moet komen. Theres een ander op een andere website, de naam ontsnapt me. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Ik kan niet zien opladen mezelf, en afgezien van mij wel en een ander kan "t. Want aan de ene kant hoorde ik een heleboel PS3s hebben met hardware storing en dat `ll kosten sony meer geld te vervangen, en aan de andere kant het is gratis, en als ze gewoon ineens belast dan mensen zullen worden p-ied off becauseo fit en zal dus probs haat sony.
__________________ <Alle afbeeldingen mogen niet groter zijn dan 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben nog steeds de voorkeur aan de 360.
| |||
| |||
| All the way, goedkoper, beter.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| GRATIS half life 2 games voor ATI Radeon Eigenaren! | Robbie | PC & Gaming Console | 2 | 29 okt 2007 09:57 |
| Elke bedrijfseigenaars hier? | Hybr! D | Off Topic Discussie | 6 | De 5 juni 2007 21:30 |
| Dell E520 bezitters opgepast! | mr_miller | Algemeen Hardware Chat | 8 | 30 mei 2007 22:56 |
| Eventuele eigenaren van kleine ondernemingen? | quinda | Off Topic Discussie | 2 | 17 nov 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |