![]() |
|
| |||
| |||
| Alle elsker å spille online, ikke sant? Its great! Sin kommer til å koste penger å bruke! Hurrah! Vent .. Jeg trodde det var gratis? Jeg har nylig lest et innlegg der Sony intervjuet noen mennesker i Asia og spurt dem om de ville betale for PSN og det ser ut som masse Fools sa ja .. Artikkelen er på Google-nyheter ved å skrive i Playstation-nettverket. Its kalles "Sony å ta betalt for PSN" Jeg håper til Gud denne isnt sant eller wont skje fordi Sony har nok problemer som det er, dette vil ikke hjelpe i det hele tatt. I for en ville slutte å bruke nesten alle elektroniske tjenesten, PSN skal være gratis. |
|
| |||
| |||
| Å være gratis er det bare styrke PS3 har over 360. Signalet mye stygg svar fra PS3-elskere overalt: ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Blu ray er hyggelig også, ikke at jeg ser meg bruke det i de neste årene
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Hvis du vil bruke Blu-Ray gjør deg selv en tjeneste og ikke får en PS3 av den grunn, får en skikkelig spiller. Hele PS3 er billigere enn en Blu-Ray spiller til en grunn xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PS3 Blue ray stasjon er ekstremt sakte. Det er derfor de fleste spill har mye ukomprimerte filer som tar mye plass på den blå ray disk, og dermed kutte ned lese tid.
|
| |||
| |||
| Dont fikk linken hvis du lese den og følge mine google instruksjoner en artikkel om Tech Radar skal komme opp. Theres annet på et annet nettsted, navnet rømming meg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Sitat:
Jeg kan ikke se dem lade meg selv, vel bortsett fra meg kan og en annen kan `t. Føre på den ene siden jeg hørte mye PS3s har hatt maskinvarefeil og slik at `ll koste Sony mer penger for å erstatte, og på den andre siden den` s gratis, og hvis de bare plutselig betalt så folk skal p-ied off becauseo plass og dermed vil probs hate Sony.
__________________ <Alle bilder må ikke være større enn 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg foretrekker 360.
| |||
| |||
|
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |