![]() |
|
| |||
| |||
| Vi alla älskar att spela online, eller hur? Its great! Det kommer att kosta pengar att använda! Hurra! Vänta .. Jag trodde det var gratis? Jag läste nyligen en post där Sony intervjuat en del människor i Asien och frågade dem om de skulle betala för PSN och det ser ut som det gäng dårar sagt ja .. Artikeln är på Google Nyheter genom att skriva i Playstation nätet. Den kallas "Sony att ta betalt för PSN" Jag hoppas att gud här isnt sant eller brukar hända eftersom Sony har nog med problem som det är, detta kommer inte att hjälpa alls. Jag för min del skulle sluta använda nästan varje onlinetjänsten PSN bör förbli fri. |
|
| |||
| |||
| Att vara fri är den enda styrka PS3 har över 360. Cue en mycket otäck svar från PS3 lovers överallt: ... |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Blu ray är trevligt också, inte att jag ser mig själv använda det under de närmaste åren
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Om du vill använda Blu-Ray göra dig själv en tjänst och inte får en PS3 därför, få en riktig spelare. Hela PS3 är billigare än en Blu-Ray spelare för en anledning xD |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PS3 Blue ray-enheten är mycket långsam. det är därför de flesta spel har en hel del okomprimerade filer som tar upp så mycket utrymme på blå ray disk, alltså minska läsa temne.
|
| |||
| |||
| Dont fick en länk, om ni läser den och följa mitt google anvisningar en artikel på Tech Radar skulle komma upp. Theres annan på en annan webbplats, namnet undgår mig. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
|
| |||
| |||
| Citat:
Jag kan inte se dem laddar själv, och förutom mig kan och en annan kan "t. Orsak, å ena sidan, jag har hört en hel del PS3s har med hårdvarufel och så att "ll kostnad sony mer pengar att ersätta, och å andra sidan det är gratis, och om de bara plötsligt avgift då människor kommer att vara p-ied off becauseo passform och därmed kommer probs hata sony.
__________________ <Alla bilder får inte vara större än 350x75px. > |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag fortfarande föredrar 360.
| |||
| |||
| Hela vägen, billigare och bättre. |