vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2

Reply

Thread Tools
Old 21 lokakuu 2006, 12:17
Jäsen

Default Battlefield 2

Tämä on suuri online-ampuja. Se on kuin Counter Strike, mutta isompi kartat, enemmän strategiaa ja ajoneuvoihin.

Grafiikka ovat myös vaativia tietokoneeseen, joka tarkoittaa sitä, että en voi suorittaa sitä mahdollisimman tiedot.

Onko kukaan täällä pelata tätä peliä? Olen ostanut sen kuukausi sitten, ja minun suosikki luokassa on Lääkintämies toistaiseksi.
Old 22 lokakuu 2006, 02:47
Jäsen

Default Battlefield 2

Olin todella sitä, mutta sitten he braught, että kauhea laastari ja paljon se on hyödytön. Mikä on viive, kuten näinä päivinä. Heitä yksi sequil pian.
Old 18 kesäkuu 2009, 16:45
Uusi Jäsen

Default Battlefield 2

I kaivaa tätä peliä olen pelin maxed tarkastuksia tiedot ja uskon laastari 1,4 jos im ole väärässä tehty pelin paremmin 10-kertainen Snipers koko matkan!
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Battlefield 2 ongelmia viidakko-bhoy PC & Console Gaming 4 18th Jun 2009 16:59
Battlefield 2 Miksi se ei toimi? SgtBillcoJD PC & Console Gaming 2 18th Jun 2009 16:40
Battlefield 2 ei toimi - Musta ruutu ongelma Elvin PC & Console Gaming 2 18th Jun 2009 16:30
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30th Apr 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.