mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 12:17
Medlem Group

Dette er en stor online skytespill. Det er som Counter Strike, men med større kart, mer strategi og kjøretøyer.

Grafikken er også mer krevende for en PC, noe som betyr at jeg ikke kan kjøre det på høyeste spesifikasjoner.

Har noen her spille dette spillet? Jeg har kjøpt den for en måned siden, og min favoritt-klassen er Lege hittil.
Old 22 oktober 2006, 02:47
Medlem Group

Jeg var egentlig på det, men da de braught ut som fryktelig patch og for mye den var ubrukelig. Hva er det lag som i disse dager. Deres en sequil ut snart.
Old 18 juni 2009, 16:45
New Member Group

Jeg graver dette spillet jeg har spillet maxed ut på spesifikasjoner og jeg tror patch 1.4 hvis im ikke feilaktig gjort spillet bedre 10 fold snikskytter ALL THE WAY!
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.