mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2

Reply

Thread Tools
Old 21 oktober 2006, 12:17
Ledamot Gruppen

Default Battlefield 2

Detta är en stor online-skytten. Det är som Counter Strike, men med större kartor och mer strategi och fordon.

Grafiken är också mer krävande för en dator, vilket innebär att jag inte kan köra det på högsta specs.

Finns det någon här spela detta spel? Jag har köpt den för en månad sedan, och min favorit klass är Medic hittills.
Old 22 oktober 2006, 02:47
Ledamot Gruppen

Default Battlefield 2

Jag var verkligen i det, men sedan de braught att fruktansvärda plåster och en hel del att det var meningslöst. Vilken är den eftersläpning som dessa dagar. Deras en sequil ut snart.
Old 18 juni 2009, 16:45
New Member Group

Default Battlefield 2

Jag gillar det här spelet jag har spelet maxed på specs och jag tror att patch 1.4 om im inte misstar gjort spelet bättre 10 gånger KRYPSKYTT hela vägen!
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Battlefield 2 problem djungel-bhoy PC & Console Gaming 4 18 juni 2009 16:59
Battlefield 2 Varför är det inte fungerar? SgtBillcoJD PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:40
Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem Elvin PC & Console Gaming 2 18 juni 2009 16:30
Grrrr! Battlefield 2142 probs shroomo PC & Console Gaming 2 30 april 2007 16:12
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.