![]() |
|
| |||
| |||
| Detta är en stor online-skytten. Det är som Counter Strike, men med större kartor och mer strategi och fordon. Grafiken är också mer krävande för en dator, vilket innebär att jag inte kan köra det på högsta specs. Finns det någon här spela detta spel? Jag har köpt den för en månad sedan, och min favorit klass är Medic hittills. |
|
| |||
| |||
| Jag var verkligen i det, men sedan de braught att fruktansvärda plåster och en hel del att det var meningslöst. Vilken är den eftersläpning som dessa dagar. Deras en sequil ut snart. |
|
| |||
| |||
| Jag gillar det här spelet jag har spelet maxed på specs och jag tror att patch 1.4 om im inte misstar gjort spelet bättre 10 gånger KRYPSKYTT hela vägen! |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Battlefield 2 problem | djungel-bhoy | PC & Console Gaming | 4 | 18 juni 2009 16:59 |
| Battlefield 2 Varför är det inte fungerar? | SgtBillcoJD | PC & Console Gaming | 2 | 18 juni 2009 16:40 |
| Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem | Elvin | PC & Console Gaming | 2 | 18 juni 2009 16:30 |
| Grrrr! Battlefield 2142 probs | shroomo | PC & Console Gaming | 2 | 30 april 2007 16:12 |
| Thread Tools | |
| |