![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har brug for hjælp ... I sidste uge Jeg opgraderer min computer. Kløende at prøve det grafiske, I'm installere nogle spil som: Firma helte, FM 2009 og den sidste er Battlefield 2. Der er ingen problemer med andre spil undtagen for Battlefield 2. Faktisk er jeg allerede successfuly installerer BF 2, men når jeg kører spillet (dobbeltklik på den genvej), den går på en sort skærm, og intet er sket, efter at ... Bare sort skærm (Det har ikke styrtede ned til skrivebordet enten). Min computer specs er: OS: Windows XP Professional SP 2 Processor: Core 2 Duo Hukommelse: 2 GB Display: GeForce 9500 GT BTW, nogle dage siden jeg forsøgte at bruge DirectX 10 til XP ... Selv om jeg er klar over der ikke skete noget (My Company helte stadig nægtede at anerkendte DirectX er DX 10). Jeg selv måske, der er problemet ... Mange tak for hjælpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kører du den nyeste DirectX og nyeste Nvidia-drivere fra Nvidia websted?
| |||
| |||
| At bruge til at ske for mig, når jeg kørte BF2 i XP. Det var min chauffører, hvis du gå til din C: drev skal du finde en mappe, der hedder nvidia eller noget lignende, at sørge for, at du kun har 1 driver version derinde (181,2) eller f.eks. Nogle gange får de stablet op, og hvis du har for mange vil det ikke køre ordentligt. Så prøv det og du skal være god. oh og sørg for, at du har den nye punkbuster eller ikke vil starte dig ud af spillet, når det ikke begynde at arbejde.Fred |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sort skærm ved opstart | weg | Windows-operativsystemer | 1 | 28 oktober 2009 11:56 |
| Sort skærm Under Alle spil | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17th May 2009 06:09 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Laptops, Mobiles & PDA'er | 5 | 15 juni 2008 07:49 |
| Uh-oh. Problemet med sort skærm efter bios | Emrys88 | General Hardware Chat | 3 | 6. jun 2008 21:54 |
| Sort skærm ved start | treman07 | Windows-operativsystemer | 18 | 18. maj 2008 15:58 |
| Thread Tools | |
| |