![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Tarvitsen apua ... Viime viikolla olen päivitystä minun tietokone. Kutiava yrittää graafisen, olen asentanut joidenkin pelien kuten: Company of Heroes, FM 2009 ja viimeisin on Battlefield 2. Ongelmaa ei ole muiden pelejä lukuun ottamatta Battlefield 2. Itse olen jo onnistui asentamista BF 2 mutta kun käynnistät pelin (kaksoisnapsauttamalla pikakuvake), se menee musta ruutu ja mitään ei ole tapahtunut sen jälkeen ... Vain musta ruutu (Se ei ole kaatunut sen tietokoneen työpöydälle joko). Oma tietokone tiedot ovat: OS: Windows XP Professional SP 2 Prosessori: Core 2 Duo Muisti: 2 GB Näyttö: GeForce 9500 GT BTW, Muutama päivä sitten yrittänyt käyttää directx 10 XP ... Vaikka ymmärrän, mitään ei tapahtunut (My Company of Heroes edelleen kieltäytyi tunnustettu DirectX on DX 10). Olen kuitenkin ehkä se on ongelma ... Monet kiitokset avulla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytössäsi on viimeisin DirectX ja viimeisimmän Nvidia ohjaimia, Nvidia verkkosivuilla?
| |||
| |||
| Se käyttää tapahtua minulle, kun juoksin BF2 vuonna XP. Se oli minun kuljettajien jos mene C: ajaa sinun pitäisi löytää kansio, jossa lukee nvidia tai jotain että varmista, sinulla on vain 1 kuljettajan versio siellä (181,2) tai esimerkkiä. Joskus he saavat kasataan, ja jos sinulla on liikaa se ei toimi asianmukaisesti. Joten yritä, ja sinun pitäisi olla hyvä. oh ja varmista, että sinulla on uusi punkbuster tai ei se boot olet poissa pelistä, kun se aloittaa työnsä.Rauha |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Musta näyttö käynnistyksen yhteydessä | weg | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 28 lokakuu 2009 11:56 |
| Black Screen aikana Kaikki pelit | tinaqin123 | PC & Console Gaming | 1 | 17th Jun 2009 06:09 |
| Screen Goes Black | katiecoos | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 15th Jun 2008 07:49 |
| Uh-oh. Problem with musta ruutu jälkeen bios | Emrys88 | Rautatavaran Chat | 3 | 6. Jun 2008 21:54 |
| Musta ruutu käynnistettäessä | treman07 | Windows-käyttöjärjestelmät | 18 | 18. toukokuuta 2008 15:58 |
| Thread Tools | |
| |