![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg trenger hjelp ... Forrige uke Jeg oppgraderer datamaskinen min. Itchy prøve grafikkbildet, jeg installere noen spill som: Company of heroes, FM 2009 og det siste er Battlefield 2. Det er ingen problemer med andre spill unntatt Battlefield 2. Faktisk jeg allerede successfuly installere BF 2, men når jeg kjører spillet (dobbeltklikk på snarvei), går den til en svart skjerm og ingenting skjedde etter at ... Bare svart skjerm (Det gjorde ikke styrtet til skrivebordet enten). Min datamaskin spesifikasjoner er: OS: Windows XP Professional SP 2 Prosessor: Core 2 Duo Minne: 2 GB Skjerm: GeForce 9500 GT Btw, noen dager siden prøvde jeg å bruke DirectX 10 for XP ... Selv om jeg skjønner ingenting skjedde (My Company of heroes fortsatt nektet å gjenkjent DirectX er DX 10). Jeg men kanskje det er problemet ... Mange takk for hjelpen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kjører du den siste DirectX og nyeste Nvidia-drivere fra Nvidia nettstedet?
| |||
| |||
| Som bruker å skje med meg når jeg kjørte BF2 i XP. Det var min drivere hvis du går til din C: driver bør du finne en mappe som heter nvidia eller noe som gjør at du bare har 1 driverversjonen i det (181,2) eller eksempel. Noen ganger får de piled opp, og hvis du har for mange vil den ikke kjøre skikkelig. Så prøv det og du bør være god. oh og kontrollere at de nye punkbuster eller ikke vil det støvel deg ut av spillet når den starter å jobbe.Fred |