mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > PC & Console Gaming

Register

Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem

Reply

Thread Tools
Old 9 juni 2009, 02:35
New Member Group

Default Battlefield 2 inte köra - Svart skärm problem

Jag behöver hjälp ... Förra veckan Jag ska uppgradera min dator. Itchy försöka grafikobjektet jag installera några spel som: Company of heroes, FM 2009 och den sista är Battlefield 2.

Det är inget problem med andra spel utom för Battlefield 2. Egentligen har jag redan successfuly installerar BF 2 men när jag kör spelet (dubbelklicka på genvägen) Det går till en svart skärm och inget har hänt efter detta ... Bara svart skärm (Det har inte kraschat till skrivbordet antingen).

Min dator specs är:
Processor: Core 2 Duo
Minne: 2 GB
Display: GeForce 9500 GT

Btw, för några dagar sedan försökte jag att använda DirectX 10 till XP ... Även om jag förstår ingenting hände (My Company of heroes fortfarande vägrade att redovisas för DirectX är DX 10). Jag Men kanske det är problemet ...

Stort tack för hjälpen.
Old 9 juni 2009, 02:37
Administrator Group

Du kör den senaste DirectX och senaste Nvidia drivrutinerna från Nvidia webbplats?

Drivrutiner på CD-skivan som följde med din nya GFX kortet antagligen föråldrad.

Mitt System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moderkort:
HP nForce 560
RAM Minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (s):
Nvidia 7150M Flygburet Integrerad
Ljudkort:
5.1 Ombord Integrerad
Hårddisk (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk enhet (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Mål / PSU:
Lager HP
Kylning:
Lager HP
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Cable
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 18 juni 2009, 16:30
New Member Group

Att använda för att hända med mig när jag sprang BF2 i XP. Det var min förare om du går till din C:-enhet bör du hitta en mapp som säger nvidia eller något liknande som gör att du bara har 1 förare version där (181,2) eller exempel. Ibland får de hopas och om du har för många kommer det inte att köra ordentligt. Så prova det, och du bör vara bra.Oh och se till att du har den nya punkbuster eller inte kommer att starta upp dig ur spelet när det börjar arbeta.
Fred
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Svart skärm på boot-up weg Windows-operativsystem 1 28 oktober 2009 11:56
Svart skärm Under Alla spel tinaqin123 PC & Console Gaming 1 17 juni 2009 06:09
Screen Goes Black katiecoos Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 5 15 juni 2008 07:49
Uh-oh. Problemet med svart skärm efter bios Emrys88 General Hardware Chat 3 6 juni 2008 21:54
Svart skärm vid start treman07 Windows-operativsystem 18 18 maj 2008 15:58
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.